M5rvii Banned 26 december 2010 #1 heej weet iemand waar ik de coolit boreas of de free zone kan kopen ?? want weet nie echt waar ik het kan vinden !! al vast bedankt Laatst bewerkt door een moderator: 26 december 2010
heej weet iemand waar ik de coolit boreas of de free zone kan kopen ?? want weet nie echt waar ik het kan vinden !! al vast bedankt
M5rvii Banned 26 december 2010 #4 danku quadcore jhaa maar hij heeft alleen een madmouse in de shop als hij er ene had kocht ik ene
Freddy Administrator Forumleiding 26 december 2010 #5 De CoolIT Freezone Elite kunnen we leveren voor 144,95 euro. Binnen 3 werkdagen (op voorraad bij verschillende CoolIT distributeurs). De Boreas zie ik niet tussen de lijsten, daar zal een langere levertijd op zitten.
De CoolIT Freezone Elite kunnen we leveren voor 144,95 euro. Binnen 3 werkdagen (op voorraad bij verschillende CoolIT distributeurs). De Boreas zie ik niet tussen de lijsten, daar zal een langere levertijd op zitten.
Freddy Administrator Forumleiding 26 december 2010 #7 Ga ik volgende week voor je checken, bij meer info laat ik het hier weten.
M5rvii Banned 26 december 2010 #8 of gaat het over de deze http://www.bcchardware.com/gallery/albums/FreezoneElite/FreezoneElite.sized.jpg ?? Added after 38 minutes: freddy al da die freezone elite is dan wil ik er wel ene bestellen Laatst bewerkt: 26 december 2010
of gaat het over de deze http://www.bcchardware.com/gallery/albums/FreezoneElite/FreezoneElite.sized.jpg ?? Added after 38 minutes: freddy al da die freezone elite is dan wil ik er wel ene bestellen
M5rvii Banned 26 december 2010 #9 freddy als het deze is ->> CoolIT Freezone Elite TEC CPU Cooler with MTEC Products Model: FZE1C [FZE1C] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come mag je hem bestelle voor mij !!
freddy als het deze is ->> CoolIT Freezone Elite TEC CPU Cooler with MTEC Products Model: FZE1C [FZE1C] : Performance-PCs.com, ... sleeve it and they will come mag je hem bestelle voor mij !!
Freddy Administrator Forumleiding 26 december 2010 #10 De TEC versie is nog niet verkrijgbaar, als daarover meer nieuws is, laat ik het hier weten.