Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze is denk ik meer ontwikkeld met in achterhoofd meer een zo goed mogelijke airflow dan een zo mooi mogelijk design.
Dat geeft naar mijn idee de kast ook een brute uitstraling
niet mooi dat je je drivebays ziet dor het window, window heeft beetje vorm van dat cm690 (dacht ik) model kast (niet standaard window, wel te koop in de coolermastershop)
en ff "tracker" is een ding dat gebruikt word door skier's die het niet zo nouw nemen met piste's, dat is een aparaatje dat elke 10-20 sec een heel hoog piepje uitzend dat de ontvanger dan kan opvangen, als je onder een lawine licht kunnen ze je dan vinden
een "trekker" daarintegen heeft wel een sterker effect op zon coolermaster kastje, onze JD zal er weinig moeite mee hebben (telefoon vond ie ook niet moeilijk)
ik vind BTW voor foto's tinypic beter.... je hoeft niet in te loggen, en je pics blijven (mits ze genoeg opgevraagd worden) altijd online