Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben momenteel bezig met het uitbouwen van de CM C. Ik vraag me af of de hieronderstaande constructie genoeg koeling geeft aan de 360 radiator.
Ik ga in de kerstvakantie de 360 radiator buiten de kast monteren...
Ik ben momenteel bezig met het uitbouwen van de CM C. Ik vraag me af of de hieronderstaande constructie genoeg koeling geeft aan de 360 radiator.
Ik ga in de kerstvakantie de 360 radiator buiten de kast monteren...
een nadeel van een projectje hier posten, is dat we allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een worklog met VEEEEEEEEEEEEEEEEEL foto's willen zien
We zijn vandaag begonnen met de uitbouw van de Coolermaster Cosmos 1000. We hebben de slijptol overuren laten draaien, we hebben de lamelschijf aan het werk gezet en de eerste stappen gezet om het doel te bereiken een prachtig gekoelde machine te maken.:icon_jook:
Morgen gaan we weer verder en proberen we weer 5 relevante foto's te laten zien van dit projectje.
Onder het dakkappelletje komt de 360 radiator met dubbele fans. De bovenkant, het dak dusch..., daar komt een matzwart alluminium rooster overheen. Morgen zullen jullie dit in beeld gaan zien tenzij wij het op een vakkundige manier totaal verkloten!:043: