Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jullie kregen die kunststof rand er ook zo moeilijk af?
ben nu met de mijne bezig (bloodrain) wou eigenlijk gaan spuiten maarja nu heb ik dus afplaktape nodig voor die kunststof delen, dus die ken ik straks nog gaan halen
Het vervolg... Veel pas en meetwerk. Het viel niet mee om alles goed passend te krijgen. De alluminiumplaten onbeschadigd monteren nadat ze bewerkt zijn met de slijptol is niet mogelijk maar de goede oude koperpoets doet wonderen.:icon_super:
De kunststofrand is goed demontabel todat je de laatste gaat losklikken en dan hoor je een grote klap met als vervolg een halve hartverzakking maar gelukkig alles bleef heel en dat geldt voor beide delen.
Het was een werkelijke HELL om de fans goed op de bovenplaat te monteren. Boren en vijlen e.d. De radiator hangt nu onder de bovenplaat met boven en onder 2X3 fans. Op de hanekan/sharkfin wordt een zwarte gril bevestigd voor een goede gestroomlijnde uitlaat van lucht. Wat een werk.....
Perfect, alleen uhm...1 klein vraagje? Maar is puur mijn mening, de radiator
behuizing. Zou die niet mooi zijn in zeg..mat zilver. Het chroom, althans hoe
het nu overkomt maakt het gescheiden van het geheel.
De mod is klaar!
Ik denk dat als je drie blauwe fans monteert onder het rooster het leuke lichteffecten kan geven maar dat ga ik binnenkort nog even testen.