Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Enthernal bedankt voor je reactie, inderdaad jammer dat ie over mn stickers heen zit! ik moet nog ff 2 weken wachten dan kan ik idd een nieuwe bestellen.. ik heb er alleen niet super veel ruimte voor, dus ik moet ff kijken hoe ik het allemaal weg ga krijgen in mn kast!Joren ook bedankt !Ik had er al eerder wat over gelezen dat alu niet lekker is ivm watercooling inderdaad! de pomp is ook niet alles qua flow, hij krijgt het met moeite rond gepompt ook! dus maar is kijken voor een flinke jongen binnekort! Ik had zelf ook al zitten denken aan wit, maar dat staat niet echt met de rest van de kast! En met rood heb je vaak dat het niet echt rood word, of is dat een fabeltje? zou inderdaad wel een vet gezicht zijn!
Enthernal bedankt voor je reactie, inderdaad jammer dat ie over mn stickers heen zit! ik moet nog ff 2 weken wachten dan kan ik idd een nieuwe bestellen.. ik heb er alleen niet super veel ruimte voor, dus ik moet ff kijken hoe ik het allemaal weg ga krijgen in mn kast!
Joren ook bedankt !
Ik had er al eerder wat over gelezen dat alu niet lekker is ivm watercooling inderdaad! de pomp is ook niet alles qua flow, hij krijgt het met moeite rond gepompt ook! dus maar is kijken voor een flinke jongen binnekort! Ik had zelf ook al zitten denken aan wit, maar dat staat niet echt met de rest van de kast! En met rood heb je vaak dat het niet echt rood word, of is dat een fabeltje? zou inderdaad wel een vet gezicht zijn!