• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Console VS PC

ik vind een pc veel prettiger spelen voor shooters. Ik heb op de ps2 nog killzone in competities gespeelt, maar het mist toch iets moet ik zeggen.

Hoewel sommige spellen prettiger spelen met controller dan met keyboard en muis, hierbij denk ik snel aan devil may cry bijvoorbeeld.

Wat ik zelf erg zonde vind is dat veel spellen alleen nog voor consoles uitkomen, bijvoorbeeld beat 'm ups, die vind je eigenlijk alleen op consoles en dat terwijl street fighter 4 perfect laat zien dat het goed kan op een pc. Ik wou dat tekken dat voorbeeld ook zou volgen. Ik vind het gewoon erg zonde dat er zo weinig titels uitkomen voor de pc en als ze uitkomen blijken het vaak slechte ports te zijn van consoles, fear 2 is voor mij daar nog altijd het beste voorbeeld van, en dat terwijl de orginele fear zo goed was op de pc.

Ik geef ook toe dat het met bepaalde gezeltschappen gewoon gezelliger is om met zn alle op een console te zitten. Ik heb wel lan party's bij mezelf thuis gegeven en dat is erg gezellig maar ga dat doe je niet elk weekend. Maar over internet vind ik pc dat weer lekkerder omdat je teamspeak buiten de game om kan draaien en nog effe dingen kan delen die je op youtube vind ofzo.

het is gewoon erg afhankelijk van de situatie denk ik :D
 
ik ben zowel een console player als pc player

ik heb zelf een xbox 360 en speel modern warfare 2 erop los

en de pc daar speel ik meestal de rpg games op en hoe kan ik het vergeten counterstrike source

en ik heb eigenlijk geen probleem met de loop te richten waar de vijand is waar de meeste over praten (360),maar daar aan tegen heb ik weer aziatische handen :)
 
@ Crazygamers13

Ik heb er ook geen problemen mee met het richten (speel zelf ook meerdere FPS op de X360 e.d. waaronder ook MW2), maar ik vind toch dat de PC er beter geschikt voor is door toetsenbord/muis combi.

Het is gewoon wat preciezer naar mijn gevoel.
 
Terug
Bovenaan