• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Combat Arms

Stampertje is de naam,

koning van de pistols only
One man army

denk dat ik 90% van de potjes win met pistols only
ben weer minder goed met alle guns...
word om een of andere reden daar altijd geownt

als we potje moeten doen moet je maar ff spammen
 
css is geen rip-off van cs1.6. Het is gewoon een vervolg. Gisteren combat arms gedownload maar vond er geen zak aan. De gameplay van css is stukken beter. Daaraan is het heel goed te merken dat het een gratis spelletje is. Controls vind is ook niet fijn bij combat.
 
ik begin al aardig leuke cijfers in mijn sig te zien:p

stravinski.jpg
 
zit nu op de 30k + Exp
en clanmatches iets van 25+ ofzo.
Ga ook met de cup meespelen.
opzich leuk spel.....alleen moet er meer aandacht besteed worden aan de hackers.

Als Highflow genoeg members heeft wil ik wel een clanmatch ertegen spelen.
 
wat een !@##avond weer gehad zeg.
wil je een clanmatch spelen komen er eerst al tig hackclans om de hoek kijken....
dan ga je een match spelen verlaten ze het halverwege en krijg je geen punten.....
en dan worden alle members onterecht gebanned en kan er niet meer gespeeld worden....
spel is gratis....gelukkig geen 60 € aan verspild. :067:

stravinski ; wil best CA spelen, maar dan wel clanmatch 4/4 of 5/5 of 6/6 , maar niet 1 vs 1, want daar vind ik niks aan.
 
wat een !@##avond weer gehad zeg.
wil je een clanmatch spelen komen er eerst al tig hackclans om de hoek kijken....
dan ga je een match spelen verlaten ze het halverwege en krijg je geen punten.....
en dan worden alle members onterecht gebanned en kan er niet meer gespeeld worden....
spel is gratis....gelukkig geen 60 € aan verspild. :067:

stravinski ; wil best CA spelen, maar dan wel clanmatch 4/4 of 5/5 of 6/6 , maar niet 1 vs 1, want daar vind ik niks aan.

i agree....:eusa_wall:
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan