• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ColdBug / Powerplant

ik ben gaan kijken waar ik de 3e voeding kan kwijt kan raken het volgende had ik in de gedachte. Main PSU komt gewoon op zijn standaard plek andere 2 wil ik dan boven elkaar plaatsen natuurlijk met wat afstand tussen :) zie 3e foto dat rode rechthoek is dan de 2e thermalthake.

nou is mijn vraag vinden jullie zo goed of denken jullie van het kan beter op andere plek? tip zijn welkom natuurlijk ik zal beginnen met strippen alle popnagels weg.

260e7tv.jpg

15me1ih.jpg

2vxf4pf.jpg

Wat is de reden dat je ze niet gewoon in de Drive bays doet onder elkaar?
Dan hou je als het goed is nog een drive bay over voor DVD speler en hoef je niet te gaan zagen en heb je nog HDD ruimte.

ik heb 5 bay tot mijn beschikking echter zijn deze allemaal al vol :D.

1X dual bay reservoir (2x 5,25)
2x optical drive (2x 5,25)
1x fan controller (1x 5,25)
1x diplay + power button ( de komt dan op de oude plek van de power button zie foto van de case)

helaas hou ik niks meer over :D. SSD OS word PCI-e kaart revo drive, btw is deze al leverbaar freddy. en opslag ssd's zijn 3x vertex 120gb turbo deze kan ik wel overal kwijt kleine flut dingen heheheh

Oeff.. dat wordt een volle bak.
Je hebt dan niet veel opties over om jouw voedingen kwijt te kunnen dan die je zelf al aangaf.

Welke RevoDrive zoek je? Dan kan ik daar naar kijken :)

ik ga alvast beginnen om plaats te maken voor de 1e thermalthake :). ik heb paar fabrikanten die TEC element maken around the world :) mail gestuurd of ze een specifieke tec voor mij kunnen maken. Daarom wacht ik eerst voordat ik ook een plaats maak voor de 2e thermalthake.

Als ze niet kunnen leveren dan begin ik ook aan de 2e thermalthake.

i am back :)

eerst de spullen wat we nodig hebben :)
2hhipeg.jpg

eerst netjes afplakken :)
w6un7p.jpg

meten is weten.
10zmdyr.jpg

zna9sm.jpg

en nu naar de werkruimte om het afgetekende stuk af te dremelen :)
1h5dmx.jpg

2vwz8yh.jpg

2l9oync.jpg

na half uur

28u7ntg.jpg

dw3rxw.jpg

de randen heb ik afgeplakt met zwarte tape als ik de voeding erin schijf zal de randen helemaal afgedekt zijn.
2zivdzb.jpg

ivwdib.jpg

a0ifx5.jpg

nu ik naar de foto's kijk vind ik de zwarte tape wat tegenvallen. ik zal voor de randen rode plexiplaat gebruiken zal er beter uitzien :)

heb net me neef gesproken, hij werkt bij een spuiterij die jacht boten spuiten :) meneer wil mijn case compleet spuiten en dit allemaal geheel gratis kan niet beter denk ik.

Laatst bewerkt:
laatste tijden had ik het druk studie/werk maar heb net mijn bestelling geplaatst bij freddy :). hoop dat ik deze week weer verder kan, ik kan nu eindelijk beginnen met meten van de WC setup dat ik in ga bouwen.

@Freddy

ik wens je veel succes met inpakken hehehhe

Terug
Bovenaan