• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ColdBug / Powerplant

zoals gezegd ben ik alvast begonnen met mijn fans totaal komen er 12x 120mm fans (8x slip stream op mijn 480 RADs - 4x 120mm noiseblocker binnen in mijn case)

voor mijn eerste 480 rad ben ik begonnen met sleeven.

before

1z2zuwh.jpg

after

2i9njp1.jpg

2kmy3d.jpg

Thermochill 480 RAD + Koolance 480 shroud

33x95kk.jpg

omdat de schroeven dat bij de RAD geleverd zijn niet black zijn heb ik bij mdpc snaps gehaald :) zie hieronder before en after pics :p

2zqbqzn.jpg

2hn2scn.jpg

2qm2p3m.jpg

rveptj.jpg

zonder zwarte snaps
ftpx0.jpg

met zwarte snaps
jh50xx.jpg

totale pic

ojo8z8.jpg

5xt9g.jpg

heb gelijk mijn 3x 120mm gril vervangen met 4x 120mm van bitspower :)

Before
wk5jz6.jpg

6ntims.jpg

eqa1ds.jpg

Bitspower gril

wrizw3.jpg

dremel voor elk klus hehehe

rw1fti.jpg

28lqftk.jpg

kom 1 noiseblocker te kort hehe

2l8yed2.jpg

2rxd893.jpg

clase up snaps wat vind ik deze zo mooi :)

undwx.jpg

de shiny schroeven op mijn zwarte pomp ziet er niet mooi uit dus hier heb ik grote snapa gebruikt. btw dat groene ringen worden vervangen door zwarte.

before

nq3bt0.jpg

vergelijking tussen 2 :D

11i2yya.jpg

totale pic

20h6ah.jpg

voor vandaag zit er op moet morgen studeren.

ik heb deze week niet veel kunnen doen (studie/werk). Omdat ik op mijn bestelling wacht (afstandsbussen/panelen/gereedschappen) ben ik alvast begonnen met sleeven helaas kon ik niet afmaken omdat op zwarte mdpc-x sleeve moet wachten hoop dat ik deze begin volgend week binnen krijg Nils kennende met zijn super snelle verzending moet dit geen probleem zijn.

Sneak preview heheheh :p

or47b7.jpg

120o0f7.jpg

2md3sd0.jpg

mijn nieuwe dremel is binnen :)

k3swed.jpg

heb vandaag mijn spullen gekregen om mijn RAD boven mijn case te kunnen bevestigen hiervoor zal ik gebruik maken van afstandsbussen.

ik heb verschillende maten gekocht voor de zekerheid

xgm8bb.jpg

de kleur past niet bij mijn build zoals je hieronder kan zien lelijk shiny

2crvdie.jpg

maar gelukkig hebben we krimpkousen :)

kdr71z.jpg

de afstansbussen dat op mijn case zijn gemonteerd dienen voor de steun aangezien de RAD heel dik is en deze de 4x 120 gril van mijn case overlappte heb ik deze oplossing gekozen.

24nhdg1.jpg

Maar ik heb wel voor de buitenkant van mijn RAD bevestigingen geplaatst om deze op mijn case te monteren.

23ib7n8.jpg

zo zien de afstandbussen eruit met krimpkous :)

24nhdg1.jpg

ik heb ook gelijk zwarte afstandsbussen genomen voor mijn 4 Noiseblockers in mijn case beter als shiny schroef hehehe.

25ths2p.jpg

zo ziet de rad eruit boven mijn case

16ly34x.jpg

1zeus8h.jpg

Morgen krijg ik mijn volgende bestelling binnen heheh. De rads zullen gekoeld worden door 8 fans in push-pull :) uiteraard komen ook bitspower 480 grill erop voor de look.

Next update:
09-12-2010

Eerst bedank ik Freddy (HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!) en zijn collega's/werknemers voor de super service en natuurlijk very very very fast shippment

En dan de pics :).

Weer een huge doos binnen gekregen.

28rzblk.jpg

Iemand fan nodig :D hehehe

2q0lqmo.jpg

heb mijn 4e Noiseblocker onder handen genomen de kabels verlengd en natuurlijk mooie sleeve.

33a6zw5.jpg

complete pic van mijn 4 Noiseblocker inside my case :)

20pow80.jpg

107uzgz.jpg

20gd6gx.jpg

Ik heb gelijk ook de filports geplaats voor mijn CPU/MOBO reservoir

14ie7na.jpg

Push-Pull setup voor mijn 480 rads.
Ik heb voor push-pull gekozen omdat ik mijn rad heel goed wil koelen deze fans zullen op 7V draaien hierdoor zullen ze in push-pull even goed koelen als 4 fans op 12V.

znt2qt.jpg

flgbwx.jpg

2hiaxzm.jpg

aan beide kanten heb ik BP mesh gedaan :)

34odkjl.jpg

en nu de totale pic van mijn bureau puinhoop i know hehehe

28svo84.jpg

fd54pe.jpg

2nak13n.jpg

nee ik heb zelf areca arc gekocht voor mijn 3 vertex turbo's 120gb deze zullen in RAID 0 als opslag dienen. Omdat ik toch geen gebruik zal maken van 8 poorten doe ik de highpoint weg. 4 poorten op mijn areca arc is meer dan genoeg.

Extreem dure build gozer.

Om heel eerlijk te zijn erg mooi om het allemaal iemand zien te bouwen , maar ik persoonlijk zou me toch gewoon een fatsoenlijke wc set halen en de rest van het geld in mijn zak stoppen :p

hehehe klopt het is extreem duur beetje uit de hand gelopen :p. Gelukkig zijn al mijn zakken al vol, maar zonder dollen ik kan gelukkig alles financieel veroorloven.

en dan nu een kleine update

Heb de eerste rad helemaal af :)

inside my case. overall heb ik zwarte snaps gebruikt :)

mt18a8.jpg

nmht7q.jpg

2dgn78k.jpg

de grill van mijn RAD als van de case zijn recht op elkaar afgestemd (H)

2dheas3.jpg

21e94t4.jpg

e1e0yo.jpg

b3r2c5.jpg

heb de fittingen aangesloten :) de slangen zullen parallel in mijn case gaan

24bl0xx.jpg

jv261u.jpg

2d83wja.jpg

Terug
Bovenaan