Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
hey mensen ik zit nu bij mn schoonvader en die word helemaal gek van een directx error elke keer als hij cod5 of 4 wil opstarten doet hij t niet en gooit hij m eruit vanwege die errorik heb de laatste drivers erop gezet en werkt ook niet iedere keer t zelfde en ook steeds NVLDDMKM beeldschermstuurprogramma is herstelddit zijn zn specsQ6600 2.4 @ 3.2 ghzxfx 680i moboxfx 8800GS in sliocz ddr2 800vista 32bits home premiumweten jullie wat want als ik ga googlen dan loopt iedereen maar te gissen wat t is ???b.v.d Quad
hey mensen ik zit nu bij mn schoonvader en die word helemaal gek van een directx error elke keer als hij cod5 of 4 wil opstarten doet hij t niet en gooit hij m eruit vanwege die error
ik heb de laatste drivers erop gezet en werkt ook niet iedere keer t zelfde en ook steeds NVLDDMKM beeldschermstuurprogramma is hersteld
dit zijn zn specs
Q6600 2.4 @ 3.2 ghz
xfx 680i mobo
xfx 8800GS in sli
ocz ddr2 800
vista 32bits home premium
weten jullie wat want als ik ga googlen dan loopt iedereen maar te gissen wat t is ???
b.v.d Quad