Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Sorry ik ben 39 en heb de hele CoD serie..vermaak me met de meeste nog prima...alleen mw2 en 3 waren voor mij een miskoop..echt niets aan en hooguit 3-4 uur gespeeld..BO speel ik nog dagelijks en bevalt me nog steeds goed!Ieder zijn mening..maar als je ziet waar wij het vroegah mee moesten doen is dit toch vele malen beter : denk aan MoH AA , SH etc jarenlang op hoog niveau gespeeld via clanbase enzo.Probleem is eerder dat er ieder jaar een vervolg MOET komen anders hoor je er als gamemaker niet bij lijkt het wel.kheb 6 jaar lang Spearhead gespeeld (mede omdat er toen gewoon niet veel games uitkwamen) tot CoD1 kwam en toen ging het in 1x hard met steeds nieuwe uitvoeringen, eigenlijk best wel jammer omdat je toen pas echt grote clans had en veel meer spelers goed/jarenlang kende en dat werd toen uit elkaar getrokken omdat er veel meer keus kwam
Sorry ik ben 39 en heb de hele CoD serie..vermaak me met de meeste nog prima...alleen mw2 en 3 waren voor mij een miskoop..echt niets aan en hooguit 3-4 uur gespeeld..BO speel ik nog dagelijks en bevalt me nog steeds goed!
Ieder zijn mening..maar als je ziet waar wij het vroegah mee moesten doen is dit toch vele malen beter : denk aan MoH AA , SH etc jarenlang op hoog niveau gespeeld via clanbase enzo.
Probleem is eerder dat er ieder jaar een vervolg MOET komen anders hoor je er als gamemaker niet bij lijkt het wel.
kheb 6 jaar lang Spearhead gespeeld (mede omdat er toen gewoon niet veel games uitkwamen) tot CoD1 kwam en toen ging het in 1x hard met steeds nieuwe uitvoeringen, eigenlijk best wel jammer omdat je toen pas echt grote clans had en veel meer spelers goed/jarenlang kende en dat werd toen uit elkaar getrokken omdat er veel meer keus kwam