Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb BO gekocht omdat iedereen het had, en er toen eigenlijk weinig anders uitwas.Heb MW3 uit nostalgie aangeschaft, single player uitgespeeld en letterlijk de multiplayer nog niet een keer opgestart omdat het precies hetzelfde is opgezet als de laatste 4 CoD's.Dat is dus een grapje waar ik ook niet meer intrap, ze kunnen mijn rug op en als ik het mag zeggen vind ik eigenlijk ook dat iedereen die dit spel nog aanschaft zich moet schamen voor al 4 of 5 keer op rij in principe hetzelfde spel aan te schaffen.Er zit echt geen vooruitgang in deze serie en houdt de industrie tamelijk op de rem (mede mogelijk gemaakt door antieke console hardware).
Ik heb BO gekocht omdat iedereen het had, en er toen eigenlijk weinig anders uitwas.
Heb MW3 uit nostalgie aangeschaft, single player uitgespeeld en letterlijk de multiplayer nog niet een keer opgestart omdat het precies hetzelfde is opgezet als de laatste 4 CoD's.
Dat is dus een grapje waar ik ook niet meer intrap, ze kunnen mijn rug op en als ik het mag zeggen vind ik eigenlijk ook dat iedereen die dit spel nog aanschaft zich moet schamen voor al 4 of 5 keer op rij in principe hetzelfde spel aan te schaffen.
Er zit echt geen vooruitgang in deze serie en houdt de industrie tamelijk op de rem (mede mogelijk gemaakt door antieke console hardware).