Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 14 november 2011 #1 Hoi, Heb nog een GTX 285 liggen die niet meer gebruikt wordt. Hoeveel kan je hier voor nog vangen? Iemand een idee? Gr, Wouter.
Hoi, Heb nog een GTX 285 liggen die niet meer gebruikt wordt. Hoeveel kan je hier voor nog vangen? Iemand een idee? Gr, Wouter.
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 15 november 2011 #3 Hmm is ook geen drol meer waar dus Achja gewoon de verkoop in FF foto's maken en doos zoeken.
M Masterpoeper New member 19 november 2011 #4 Hallo, ik zoek nog een 285 !! wat vraag je er nog voor aub?? mvg
M Masterpoeper New member 27 november 2011 #6 hoi, Ik bied er nog 50 voor plus de verzendingskosten !!! U kunt me altyd eens op bellen of sms sturen mvg Jerry Laatst bewerkt door een moderator: 27 november 2011
hoi, Ik bied er nog 50 voor plus de verzendingskosten !!! U kunt me altyd eens op bellen of sms sturen mvg Jerry
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 27 november 2011 #7 Heb je nummer weg gehaald voor het geval iemand daar misbruik van gaat maken. En je hoort zo snel mogelijk van me. Maybe een andere koper. Vriend van me zusje. Denk morgen antwoord. Gr, Wouter.
Heb je nummer weg gehaald voor het geval iemand daar misbruik van gaat maken. En je hoort zo snel mogelijk van me. Maybe een andere koper. Vriend van me zusje. Denk morgen antwoord. Gr, Wouter.