• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aadje, even zijn laatste 10 pagina's doorlezen ;) weet je gelijk hoe en wat :p

sorry, heb de build log niet echt bijgehouden, kwam alleen paar erg strakke foto's tegen hierzo.

EDIT,

ik gaat denk is eventjes in sketchup spelen, maar vind hun prijs wel aardig aan de hoge kant, 49,90 voor jouw frontpaneel voor alleen wat laser snij werk :|

Laatst bewerkt:
Beetje donker fotootje, morgen opnieuw een foto maken.
03.jpg

Moet er in ieder geval een nieuwe temp display bij aanschaffen, deze 2 zit nogal een kleurverschil in.

maar vind hun prijs wel aardig aan de hoge kant, 49,90 voor jouw frontpaneel voor alleen wat laser snij werk :|
Prijs vind ik wel meevallen, zeker als je bedenkt dat deze prijs inclusief plexi is (en het zijn in totaal 6 stukjes waaruit het front bestaat ;)).

Beetje donker fotootje, morgen opnieuw een foto maken.
03.jpg

Moet er in ieder geval een nieuwe temp display bij aanschaffen, deze 2 zit nogal een kleurverschil in.

Prijs vind ik wel meevallen, zeker als je bedenkt dat deze prijs inclusief plexi is (en het zijn in totaal 6 stukjes waaruit het front bestaat ;)).

ooooow joh. ik dacht alleen het snij werk ;). Voor 50 euro is snijwerk + 3mm plexi stukken dan redelijk nette prijs inderdaad.

ik gaat er over denken of ik ook mooi 5,25bay laat maken bij hun.

Het io paneeltje zit nu in de top:

03.jpg

Nu nog wachten op de levering van RVS Paleis voor de RVS M3 boutjes. Freddy had jammer genoeg niet langer dan 12mm :(.

En een facepalm momentje:

04.jpg

Wel dus de maten exact overgenomen, maar geen rekening gehouden met de inbouw diepte. Dus weer een nieuwe opdracht naar Graveco gestuurd.

Vandaag is alles binnengekomen hier. Jammer genoeg weer een tegenslag, de fancontroller paste net niet (scheelde nog geen mm). Dus even lopen prakkidenken onder het genot van een sjekkie.

Boormachine, hier komen jij. En dus de gaten van de zilveren voorkant van de fancontroller wat groter gemaakt. Er zit namelijk wel wat bruikbare speling in de asjes van de potmeters (waar de knopjes op zitten), maar die speling kon ik niet gebruiken vanwege de te kleine gaten in het zilveren front. Nu dus wel :025:.

06.jpg

En nu passen ze dus wel:

05.jpg

Alleen de knop van fan 1 zit wat scheef en draait niet zo makkelijk, wordt een soldeerklusje gok ik om die iets beter uitgelijnd te krijgen.

Nu nog wachten op weer prachtwerk van Graveco om weer verder te kunnen.

Edit: De RVS boutjes zijn ook binnengekomen, dus gelijk maar even het paneeltje in de top aangepakt.

Oude situatie:

04a.jpg

Nieuwe situatie:

04.jpg

Wat het vervangen van de boutjes al niet kan doen, veel strakker zo. Ook de beugel van de usb en audio aansluitingen wat aangepast, zodat de aansluitingen ook in de gaten zitten in plaats van eronder (1mm alu of 3mm plexi zorgt natuurlijk wel voor wat hoogte verschil).

Laatst bewerkt:
komt er steeds vetter uit te zien mark,
zo veel moois in een klein formaat :O
Denk liever wel dat ze jou willen zijn als hij af is hoor ;)

Ik zet de buildlog even op stop in verband met prive omstandigheden (en waar ik het ook niet over wil hebben).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan