• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe, eindelijk de koppeling tussen cpu en gpu block kunnen maken:

01.jpg


02.jpg


Heb de bracket wel wat aan moeten passen, aangezien het anders niet paste.

Misschien dat ik morgen nog bij daglicht wat fotootjes kan maken.
 
Blijft een gek gezicht, zo'n watergekoeld fusion bordje :p Krijg je trouwens wel een slang over die stubby heen? Ziet er erg krap uit namelijk..
 
Laatst bewerkt:
Jawel hoor, gaat strak passen ;). De slang die ik gebruik is namelijk behoorlijk dunwandig, zeker als het een 3/8e slang is die over een 1/2e stubbie geperst is:

01.jpg


Wat niet past, moet maar rekken :106:.
 
Wederom weer nightshots met flits:

01.jpg


02.jpg


Morgen even het rad eens goed spoelen en dan de setup eens tijdelijk in elkaar zetten om te draaien.

En wat zou dit nou toch eens zijn:

mark_leds.jpg

@Raoul: Niet verklappen aub ;).
 
Laatst bewerkt:
Ik zie 3 3-pin aansluitingen, waarvan ik gok dat het potmeters zijn, dus misschien met potmeters?

Ik ben vooral nieuwschierig naar de IC's die gebruikt worden. Volgens mij zie ik 1 18-pin IC, en 1 6-pin IC, klopt dat?
 
De IC's die gebruikt zijn laat ik aan mijn PCB bouwer over :p. Dergelijke printplaatjes / controllers laat ik maken bij MijnPrintplaat.nl.

Nou vooruit, zal de werking verklappen dan. Het is een RGB ledcontroller, komen 2 rgb strips aan te hangen van elk 30 cm.
Er komen 2 aansluitingen op, elk voor aansluiting van een momentary switch (in dit geval voor de originele power en reset knop van de Lian Li, aangezien ik deze toch niet ga gebruiken).

Met de resetknop ingedrukt kan ik door het rgb kleurenspectrum schuiven, door de reset los te laten wordt de kleur geselecteerd. Met de powerknop kan ik dan nog kiezen tussen aan, uit en fade (soort van heartbeat effect).
 
Zo, big failure. Mobo kleddernat, zat het rubber van de net nieuwe EK NB block niet goed (terwijl die nog geen 1 keer open geweest is). :088:

03.jpg

Linksbovenin dus :(.
 
Laatst bewerkt:
wow Mark dat is echt wel balen. Met wat geluk is er geen schade een het bord zolang er geen stroom op zit kan er geen kortsluiting zijn.
 
Batterij had ik van te voren er al uitgehaald, dus als het goed is stond er totaal geen stroom op. Bordje ligt de komende paar dagen op de kop op de verwarming in de keuken (die staat nooit vol open iig). En anders wordt het een nieuw bordje aanschaffen.

EK stuurt me een nieuw rubbertje, dus weer even wachten met bouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan