• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog zitten denken over kleuren thema's van de case. Had tot voor kort een lijst van 12 kanshebbers, inmiddels is dit al teruggebracht tot 3:

1: Zwart buiten, blauw metallic binnen
2: Wit buiten, blauw metallic binnen
3: Blauw buiten, wit binnen

Een van bovenstaande gaat het worden in ieder geval. Welke, dat zal de tijd leren.

Je keuze mag je aangeven, het is alleen niet zo dat de kleuren met de meeste "stemmen" het ook daadwerkelijk gaat worden ;).
 
Laatst bewerkt:
Waar ga je hem precies neerzetten? Vol in het zicht of ergens beetje verstopt?

Anders zou ik lekker voor optie 3 kiezen :)
 
1 origineel zijpaneel in stukken gedremeld en heb er 2 zijpanelen van kunnen maken :p.

01.jpg


02.jpg


03.jpg


Windows komen er nog wel in, maar de vorm en de plaatsing staat nog even ter discussie.
 
Netjes gedaan! Ik vind hem wel grappig! Net alsof je de top van de PC eraf hebt gesneden met een samoerai zwaard.

Optie 2 vind ik wel wat :) (*onder het mom, wit is de nieuwe zwart)
 
Vanmiddag nog een defecte Marmitek Flat TV Link 4 (soort van Scart switch) gevonden, had er ooit een soort van benchtable van willen maken maar nu had ik hem nodig voor plaatmateriaal voor de Lili:

01.png


02.jpg

Even afgeplakt, afgetekend en de Dremel er doorheen gejast.

03.jpg

Daarna mijn vertrouwde Bison Metaal-Metaal lijm erbij gepakt en van binnenuit gelijmd.

04.jpg

Lijmresten zie je nog zitten (de donkere vlekken).

Als morgen alles droog is, komt er nog een 2e plaat via de buitenkant op zodat alles gelijk komt te liggen met het frame. Daarna kiertjes vullen en mooi strak schuren. Gaan wel wat dagen overheen, lijm heeft een uithardingstijd van 24 uur.

Pas op het laatste moment komen de openingen voor voeding en moederbord erin, deze onderdelen zitten namelijk nog niet vast gemonteerd.
 
En dat is 1:

01.jpg


02.jpg


Edit:

En dat is nummer 2:

03.jpg


Achterkant zit nu het tweede paneel op en zit ook weer lekker in de Bison Kombi Metaal (het vult namelijk ook zeer goed). De case staat overigens met het frontpaneel op de grond ;).

04.jpg


05.jpg


Als dit volledig uitgehard is, dan het kontje ontdoen van zijn sinasappelhuid.
 
Laatst bewerkt:
En hobby bob gaat weer verder:

01.jpg

Haar kontje is weer wat gladder, het hoeft voor mij niet retestrak te zijn.. is die van mij ook niet.

02.jpg

Foto's zijn wat slechter, heb mn gebruikelijk Casio niet momenteel :(.

03.jpg

04.jpg

Lekker kaal :p. Gaat trouwens best goed met de Dremel. Wel moet er nog een keer stevig geboend worden met een stukje schuurpapier. Maar ik denk dat het geeneens opvalt eigenlijk als de kast een kleurtje heeft.

05.jpg

Zijpanelen moeten nog verder strak gemaakt worden, maar passen al wel perfect.

Straks eerst eens kijken naar de montage van het rad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan