• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CleanLi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, primer komt er sowieso op. Maar het was meer de vraag (voor mezelf) welke kleur primer ik ga gebruiken. Al moet ik zeggen dat deze paint behoorlijk goed hecht. Het wordt in ieder geval een grijzige primer en wellicht dat ik de eerste laag/lagen zwart spuit zodat het een goede donkerblauwe tint krijgt.

Er bestaat ook zwarte primer ;)
De blauwe kleur is erg apart trouwens, nice.

Zal eens kijken of de bouwmarkt ook zwarte primer heeft van hetzelfde merk.

Het blauwe is RAL 5011 Staalblauw:

ral5011staalblauw.jpg

motip heeft die. gebruiken ze ook veel voor parelmoer en camelion spuiten ( heb mn motor in firefly (rood naar goud effect gespoten) Daarbij zat ook een zwarte primer: Motip heeft primer in een hele zooi kleuren btw : Primer - Motip

Motip vind ik te duur en ik ga geen 2 verschillende merken gebruiken (daar krijg je alleen gezeik mee).

Als het spuitwerk op de behuizing eruit zal zien als op de kap dan zou ik niet tevreden zijn ;). Moet dus nog veel oefenen, oefenen en oefenen om het zo strak als mogelijk te krijgen.

Paint was toen nog niet helemaal droog ;). Maar de paint is niet strak, alleen wel voldoende als graka kap ;).

ziet er duidelijk uit als een chemische reactie van ....

1. de verf en de ondergrond
2. je hebt t niet goed voorbehandeld
3. is niet goed genoeg geschuurd

ik heb t ook gehad bij mn skelleton case aantal jaar terug en is lastig om t weer echt strak te krijgen

succes iig

inderdaad je heb allemaal kleine putjes.
Als je het echt mooi wilt hebben.

lijmresten met X10 eraf halen (verkrijgbaar bij de drogist
afbeelding1_x10_full.png
)
Goed schuren
Motip spuitfiller erop
Schuren grid 280
motip primer
3x motip lak van ca 25 cm afstand (dus geen dikke laag)
3x aflakken met motip acryllak (dat is harder dan normale lak normale lak is flexible en krast sneller)

dan kan ik je verzekeren dat het als een spiegeltje blinkt. ben je wel wat meer kwijt. maar als ik iets spuit geef ik liever wat meer uit dan dat ik half werk maak waar ik me dagelijks aan irriteer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan