Weer maar eens tijd voor m'n dagelijkse (of beter: nachtelijke) update!
Vandaag was het boortjestijd! Het buitenpaneel wordt voorzien van alle nodige gaten om alles te kunnen monteren. Meten, meten en ... oh je, meten dus!
Allereerst de gaten geboord voor de bevestiging van de platen (boven 8, vooraan 10 gaatjes). Vervolgens alle gaatjes voor de fans (20 gaatjes in het totaal dus) én de gaatjes voor het reservoir: slechts 5 gaatjes maar wel van een ander moeilijkheidsniveau omdat deze ten eerste echt perfect moeten staan (zit geen speling tov de binnendop), en ten tweede een iets minder voor de hand patroon hebben (tov de 4 gaatjes van een fan).
Concreet ziet mijn top er nu wat uit als kaas met gaatjes 

De front is al zeker niet veel beter:

Om de plaat te bevestigen, heb ik gekozen voor vijzen met een erg platte, grote kop:

Even een detail van het reservoir (meten, meten, meten en meten ... om vervolgens nog even na te meten natuurlijk):

Vervolgens alles van de top gemonteerd zodat je nu toch wel echt een idee begint te krijgen van het uiterlijk:

Smooth!

Tot zo ver mijn dagelijks stukje met foto's opgekleurde proza. Eindelijk weekend dus hoop nu toch echt wel heel ver te geraken. Probleem is dat er natuurlijk ook weer heel wat sociale (verplichte) activiteiten in zitten ... oh well, I'll survive