• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Eventjes van de middagpauze gebruik maken voor een korte update van het werk van gisterenavond!

De hele bovenkant moest er uiteraard uitgeslepen worden om zonder verdere problemen de fans, power & reset button en het reservoir te kunnen plaatsen. Eventjes aftapen en slijpen maar!

Had ik al vermeld dat die top uit 1.5mm staal bestaat? En dat er op sommige plaatsen achteraan 3 (drie!) platen aan mekaar bevestigd zijn? Dat maakt dus 4.5mm staal ... arme dremel (en arme oortjes, zo'n lawaai) toch  :)

En dan zonder de tape:

OK, so far so goed! Dit moest uiteraard niet al te proper gezien de topplaat deze volledig overdekt, met een speling van een centimeter links en rechts.

Tijd voor het touch panel dan: gezien dit rechtstreeks in de front wordt ingebouwd, moet dit wél heel proper en precies gedaan worden. Het moet ook hoog genoeg geplaatst worden gezien hieronder (tussen het touch panel en de radiator in dus) de slim DVD moet ingebouwd worden. Ik heb bewust voor de Optiarc AD-7670S Slim gekozen gezien de geringe afmetingen en het slot-in mechanisme. Zo hoef ik in de front enkel een relatief fijne slip maken om DVD's te kunnen laden (weet nog niet of ik ook de button ga uitsnijden, kan in principe ook via 'eject' commando). Maar goed, eerst het touch panel uit halen dus:

En bijgevolg nog eens een shotje van waar ik nu juist sta:

To be continued!

Terug
Bovenaan