UPDATE 8
Hallo!
Daar ben ik maar weer eens, drukke maanden achter de rug. Veel lekkers gegeten uiteraard en weer heerlijk aan het nieuwe jaar begonnen. Dit jaar betekend ook een nieuw project, ben druk bezig met de voorbereidingen maar hier komt binnenkort meer over!
Wat betreft deze build, we gaan deze natuurlijk nog wel af maken
Hij is al zeer intensief in gebruik genomen maar moet maar weer eens een weekend uit elkaar gehaald worden voor de laatste paar dingetjes.
De Cooler Master casemod competitie heb ik een 10+ plek gehaald, natuurlijk niet ontzettend goed maar leuk om mee te doen en dit jaar doen we dat natuurlijk weer! Iedereen die op mij gevote heeft, hartstikke bedankt!
Ik heb nog een hele boel foto's van het bouwen zelf, maar deze moet ik allemaal nog bewerken en uploaden. Dus vandaar dat ik jullie nu even lekker maak met een mooie fotoshoot die ik had gedaan voor de competitie. Wees dus niet gevreesd! De rest komt er zeer binnenkort aan!

Eind foto's zullen waarschijnlijk in een studio gemaakt worden maar dit is nog niet helemaal zeker. Hoop dat jullie het wat vinden! Kritiek, commentaar, alles is welkom!
Adios!