Update 6!
Hallo daar!
Hier ben ik weer met een nieuwe update! De voeding is gesleeved. Dit is gedaan door Hukkel80. Ben ontzettend tevreden hierover. Zeer goed contact gehad de hele tijd en hij heeft mij ook mooi op de hoogte gehouden via Whatsapp d.m.v. foto's. Een echte aanrader!
De voeding is helemaal wit geworden, deels shrinkloos. Voeding is ook al in de kast geplaatst en ik ben nu bezig om alle kabels mooi weg te werken met klemmetjes e.d. Hier eerst wat foto's van de sleevejob.

GPU kabels waren ontzettend moeilijk vanwege dubbele kabels, toch erg blij met het resultaat 

Super blij met de sleeving op deze voeding. Een gesleevde voeding laat de kast er meteen een stuk beter uit zien naar mijn mening. Hier wat foto's van hoe ver ik ben alles in de kast te plaatsen en te ordenen.

Ook verder gegaan met de fans in de voorkant, bijna mee klaar. Hier alvast foto's de progress die ik daarin gemaakt heb.

Aftekenen om verder uit te zagen.

Moet nog verder vijlen, ben nu zo ver. Begint er naar mijn mening al goed uit te zien! 

Ook heb ik een nieuwe achterplaat gemaakt. Hij was eerst een stuk korter omdat ik er vanuit ging dat ik de dvd case zou laten hangen. Heb er dus voor gekozen om dat niet te doen en de SSD aan de achterplaat te hangen zodat deze mooi zichtbaar is. Daar dus mee bezig geweest, ook nog niet af maar wel redelijk ver. Hier de pics 

Zo ziet het er dus uit zonder SSD, maar we willen het natuurlijk ook MET SSD zien >

De SSD, blijf 'm mooi vinden 

Als de SSD in de kast hangt.

Moest natuurlijk ook een gat in voor de kabels. Bleek dat de connector van de kabel precies de verkeerde kant op zat. Na deze geflipt te hebben paste de kabel wel maar moest alleen het gat nog wat groter. Dat komt binnenkort ook.
Moet ook nog mooi gevijld worden.

Hier kun je zien dat de kabel nu precies andersom zit.

Nou, genoeg voor deze keer. Ik ga zeer snel weer door, misschien met een nieuwe sponsor erbij maar dat is nog even afwachten. Commentaar, kritiek enzovoort is allemaal welkom 
Tot de volgende update!
Adios!