Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Korte update!

Hallo daar!

Ik was even uit de running... Nieuw huis, nieuwe school. Al met al heel druk geweest met verhuizen e.d. Woon nu samen met een maat van me in Steenwijk. Heb voor mijzelf nu een leuke casemod kamer ingericht. Ben alleen nog op zoek naar iets van een boormachine (gebruikte altijd die van me moeder ). Maar ben nu eindelijk zo ver dat ik weer aan de slag kan!

System is momenteel up and running. Na de verhuizing waren beide harde schijven kapot gegaan, veel data verloren helaas... Maar ik heb nu een WD Caviar Black 1TB en een Corsair Force GT 120GB. Lekker vlot laten we maar zeggen. Met deze aankoop zijn er ook wat ideeën bij gekomen. Hierover volgt nog een update. Ik heb ook tijdens mijn vakantie in Spanje, bij mijn oude stagebedrijf daar, hele mooie vinyl stickers laten afdrukken van zowel Cooler Master als Steelseries. Leek mij een leuk extraatje voor mijn sponsors, waar ik toch wel zo ontzettend blij mee ben.

Binnenkort gaan we dus weer lekker verder, met daarbij ook de bijhorende updates!

Stay tuned en tot de volgende keer!

Terug
Bovenaan