Update 3
Daar ben ik weer. Niet een al te grote update, maar wel leuk nieuws!
Ik heb namelijk van Marco bij Cooler Master Benelux een prachtige voeding mogen ontvangen. De Cooler Master Silent Pro M2 850W! Van harte bedankt Marco!!
Ook heb ik de stukken plexiglas wat bij gewerkt, alles past nu perfect in de kast. Bij sommige heb ik gaatjes geboord om ze vast te kunnen zetten. Hieronder de pics!
Een prachtig pakketje! Wat zou daar toch in zitten?

Juist, de nieuwe voeding!

Mooi modulair, precies waar ik naar op zoek was. Scheelt weer kabels.

Alvast onderin de kast gezet. Het wordt nog een beetje passen en meten om alles makkelijk erin te krijgen, maar dit gaat helemaal lukken.

Plexiglas afplakken en aftekenen. Hoekje ondering maakt ruimte voor eventuele kabels die er langs moeten. Ik heb maar van ééntje een foto gemaakt, rest ben ik vergeten. 8)7

Ruimte gemaakt voor de stand-offs. Past perfect!

Hier dus de gaatjes uit geboord.

Wordt vast gezet met deze schroefjes.

Nou, niet heel veel gebeurd, maar wel de details waar je op moet letten. Er is nog 1 stuk plexiglas dat bijgezaagd moet worden. En dan ook nog even een vraagje:
Zijn deze kabels makkelijk te sleeven?

De nieuwe hardware die ik wil bestellen laat nog even op zich wachten. Verwacht namelijk zeer binnenkort geld te krijgen, maar is nog niet binnen, helaas...
Voor de rest, foto's zijn slechte kwaliteit, I know, maar ik beloof jullie dat de final shots zeer goed zullen zijn! 
Dit was 'm weer en tot de volgende keer!
Adios!