• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Update 2

Daar zijn we weer! Er is ondertussen het één en ander binnen gekomen. Waaronder een pakketje van Highflow en nieuw geheugen. (Bijpassend bij de mod uiteraard)

Ben ook bezig geweest met het plexiglas op maat maken, is toch wel aardig gelukt. Was eerst een beetje bang dat het zou gaan breken e.d. maar schijnt dus heel makkelijk gezaagd te kunnen worden met een decoupeerzaag, fijn zaagje en een laag toerental. Prima gelukt dus.

Verder is het idee om de voorkant en bovenkant van de kast van 1 geheel stuk mesh te gaan maken, dus niet al die drivebay covers enzo.

Hieronder eerst maar eens wat foto's van de prachtige kast van Cooler Master, nogmaal heel erg bedankt hiervoor!

Pakketje van highflow! Een 4tal fans, LED strip, witte eSata kabels, en wat cablemanagement stuff.

Nieuw geheugen. 16GB, enne mooi rood is niet lelijk (hopelijk)

Plexiglas op maat gemaakt. Heb wel foto's van het aftekenen enzo, maar die waren heel wazig.

Plexiglas zonder bescherming, moet nog wat in geboord worden maar dan doe ik er wel tape overheen, kon gewoon niet wachten om het even te zien.  :p

Met de LED strip. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Voor de rest heb ik ook slecht nieuws... Mijn voeding is overleden, geen idee waaraan, maar zit helaas geen garantie meer op.:icon_cry: Ben dus op zoek naar een nieuwe, waarschijnlijk ook meteen een modulaire. Sleeving wordt binnenkort besteld. En qua moederbord en processor, misschien dat ik wel wacht op de nieuwe Asus Maximus V Formula, vind hem er zo vet uitzien.

In de volgende update geef ik waarschijnlijk ook even een overzichtsfoto van de hardware. En ik heb dan als het goed is een beter camera. ;)

Dat was 'm weer voor deze update.

Adios!

Terug
Bovenaan