Update 4
Update 4
Daar zijn we weer, heeft even geduurd... Ik heb namelijk een huis weten te machtigen via beheer in Steenwijk. Samen met een maat van me ga ik hier wonen. Dus ben heel druk bezig geweest met alles regelen, verhuizen enz. Maar ik heb niet stil gezeten! Er zijn weer nieuwe onderdelen binnen gekomen en heb een leuk idee bedacht voor de voorkant. Ook heb ik mijzelf opgegeven voor de Cooler Master Casemod competitie! Ga ik zeker mijn best voor doen.
Ik had ook nog een overzichtsfoto van de hardware beloofd, hieronder de foto. (Ben alleen zo stom geweest de processor er niet op te zetten)
En er zijn twee pakketjes binnen gekomen. Eentje van Azerty. Ik heb met Azerty een hele mooie deal kunnen sluiten! Waarvoor ik Jesper van Azerty heel hartelijk wil bedanken!
Een Intel Core i7 3770K + Asus Maximus V Formula en
koelpasta!
Verder het pakketje van
mdpc-x.
Ik ben nog niet begonnen met sleeven, dit ga ik waarschijnlijk uitbesteden. Maar gezien mijn aankomende vakanties en overige verhuizing enzo. gaat dat waarschijnlijk ook nog wel eventjes duren.
Ik ben verder gegaan met de midplate. Ik heb deze en de plaat aan de zijkant aan elkaar vast gemaakt. Ook heb ik geprobeerd het een beetje een Japanse stijl te geven door er rechthoeken in te zagen en er witte plexiglas achter te doen. Hier komen witte LED lampjes onder zodat het oplicht.
Afplakken!
Rechthoeken aftekenen.
In de kast geplaatst.
Resultaat met de witte plexi erachter.
Gaatjes boren en verzinken.
Popnagels van
mdpc-x
Ik heb een deel van de hardware geplaatst om te kijken hoe het zou passen en staan. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en de looks ervan. Hieronder plaatjes!
Zo komt het met de H50 erin en
fans erop.
Verder had ik nog een idee voor de voorkant. Ik wil hier 3
fans met witte LED's plaatsen. Dit past natuurlijk niet zomaar, dus ik heb aluminium gehaald bij de praxis om hier een plaat voor te maken.
Eerst de voorkant afplakken en aftekenen.
Zaag erlangs.
Plaat op maat gemaakt en erop vast gemaakt.
Fans plaatsen en aftekenen.
Helaas was het aluminium te dun en is er iets fout gegaan...
Dus maar opnieuw begonnen. Ditmaal met de bovenkant van een oude pc kast. Dit metaal is dikker en ook al zwart.
Hier nog niet mee klaar, dus to be continued...
Ik hoop snel door te kunnen, maar heb nog geen gereedschap of werkplek in mijn nieuwe woning. Moet hier dus nog dingen voor regelen. Maar hij is in ieder geval op tijd klaar voor de competitie, dat beloof ik!
Dat was het voor deze keer, probeer zo snel mogelijk een nieuwe update te plaatsen!
Tot de volgende keer!
Adios!