Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi idee en mooie uitvoering. Brengt ook ideeën met zich mee voor m'n 1949. Leuk! Alleen aanraken lijkt me niet slim of is het veilig genoeg? Misschien doorzichtig krimpkous erom heen.
Mooi idee en mooie uitvoering. Brengt ook ideeën met zich mee voor m'n 1949. Leuk! Alleen aanraken lijkt me niet slim of is het veilig genoeg? Misschien doorzichtig krimpkous erom heen.
Tussen de 2 staven komen nog een aantal afstandshoudertjes zodat ze netjes recht blijven zitten. En de staven worden uiteraard nog van geisoleerd met krimpkous / plastidip.
Zoals gezegd, de EATX aansluiting van messing....Het zag er cool uit, maar messing is niet het geschikte materiaal. Dus heb ik de staven opnieuw gemaakt maar dit keer van 3mm koperstaf. De opbouw is hetzelfde als vorige keer. De koperstaf aan het einde gebogen, daar pin 1 vastgezet en vervolgens 3 korte stukjes koper afgezaagd, op elke een pin gezet en die samen aan de staf gesoldeerd. Daarna de ruimtes tussen de pinnen vgevuld met kneedbaar metaal en toen het gedroogd was plat gevijld.
De blokjes bij de pinnen zijn ingesmeerd met 2 lagen Plastidip (rubberverf) en de staven zelf zijn geïsoleerd met krimpkous:
zeker geslaagd, maar weet je zeker dat het de juiste voltage nu geeft, met andere weerstand enzo? hoop dat je ze test voordat je je mooie mobo om zeep helpt??
zeker geslaagd, maar weet je zeker dat het de juiste voltage nu geeft, met andere weerstand enzo? hoop dat je ze test voordat je je mooie mobo om zeep helpt??
Nog geen update helaas, life (lees: babyluiers) got in the way. Wel heb ik al wat kleine dingen gedaan, oa de achterkant van de ledstrips bewerkt met Plexidip, zodat ik niet weer een rgb controller doorfik door kortsluiting.. (lol) en alvast het een en ander aan spullen voor het spuiten van de eerste delen gehaald, primer, schuurpapier, ontvetter, etc.