Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben weer eens bezig geweest met de mod en daar heb ik het volgende gedaan:
gaten geboord voor de HDD
Schroeven erin geplaatst en ja hoor het paste
Een paar rubberen 'washers' erop gedaan, had mijn broertje nog liggen en wou hij wel geven
HDD past er mooi op
Heeft mooi afstand van de onderplaat, door de rubberen 'washers' gaat niet te veel trillen
Ben ook vandaag weer eens bezig geweest met de build, en ik moet zeggen het begint al vorm te krijgen.
Heb de ventilatie gaten eruit gefreesd.
Latjes op de onderplaat zodat alles recht op blijft.
En een paar foto's van de zij- /voorkant erop, ben alleen nog niet toegekomen aan de achterkant.
Ook kon ik het niet laten om de rest van de platen erop te leggen om even een beeld te krijgen. Ze zijn dus nog niet helemaal op maat en dergelijke.
Ook vandaag weer druk geweest.
Heb de bovenkant a.k.a. moederbord tray.
Ook direct een foto van mijn mobo ram en gpu
En natuurlijk zitten er standoffs onder.
En natuurlijk even kijken of de kabels passen.
Zo ligt mijn pc er op het moment dus bij..... (ja die groene kaart is een 300 Mbps Wifi kaart. )
Mochten jullie nog bepaalde hoeken van bepaalde dingen zien post het dan even.
Paracord 550 electric blue 50 m van Paracordshop.nl en de folie en van Build4Power Hoogeveen de draad voor de extensions en zij hebben nu ook de rest in bestelling.
Nice hoor tijger! De carbon fiber vind ik wel een klein beetje goedkoop uit zien, de link die stephan pro aangeeft is een mooiere versie (met ook 3d effect)