• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Update 4

En eensnelheidsrecordje voor mij, in 1 dag weer een grote update :)

Vandaag de hele daglekker bezig geweest met modden en zo heb ik de kast bijna afgekregen.

Nog een paarfinishing touches en dan komen binnen kort de laatste foto's.

Maar nu eerst devooruitgang van vandaag.

Waar ik julliegister achterliet met een klein teasertje, heb ik die vandaagafgemaakt.

Dit was om eenprobleem van deze kast te verhelpen, namelijk dat als je de bovenste2 fan posities gebruikt dat die dan geen lucht weg krijgen.

Bezig zoals coolfris:p

En ik vind dat hetresultaat er mag zijn, erg strak en het helpt erg voor de airflow!

Voor de kabels hadik naast de voeding al een begin gemaakt met een cover over dekabels, en die vandaag afgemaakt. Hierin ook de aan/uit knop van deled strip in verwerkt.

Alle uitsparingengemaakt zodat het goed past, nooit geweten dat een figuurzaag zomakkelijk werkte.

En zo ziet het erdan uit als het geplaatst is.

Hierdoor ook eennettere kabelmanagement kunnen bewerkstelligen.

En ook hetbeeldscherm goed gekregen qua warmte, door bovenin uitsparingen temaken, en de bovenste fans betere airflow te geven is het probleemweg.

In dezelfde stijlals bovenop de case.

En een filmpje gemaakt van de monitor

[MEDIA=youtube]uGUV1njshdQ[/MEDIA]

Nu staat nog op deplanning om wat magneten langs de kant om de zijkant vast te latenblijven.

Ik heb besloten omde kabels zo te houden, vind het prima staan zo.

Dat was het voor nu,tot de final foto's!

Terug
Bovenaan