MrGiorgio De Planner 1 februari 2016 #81 Bij mij wel. :112: Het lijkt of de buisjes vanaf de cpu wat schever staan t.o.v. de rest. Is dat in het echt ook zo?
Bij mij wel. :112: Het lijkt of de buisjes vanaf de cpu wat schever staan t.o.v. de rest. Is dat in het echt ook zo?
ProAce Master Elektronicus 1 februari 2016 #83 Hier doen ze het ook niet, upload ze anders naar imgur ofzo, dat werkt bijna altijd perfect.
Zwelgje Spy Member 1 februari 2016 #84 Aangepast instellingen zijn wat beperkt geworden in google foto. Nu aan gepast via picasa web. Gaat iets beter. MrGiorgio zei: Bij mij wel. :112: Het lijkt of de buisjes vanaf de cpu wat schever staan t.o.v. de rest. Is dat in het echt ook zo? Klik om te vergroten... Klopt is achter af nog iets aan te passen. Nu staan ze wat rechter. Al wil ik nog steeds een permanente oplossing verzinnen om het wat vaster te zetten. Ook al wel wat iedeen. Bedankt allen om even te laten weten van de foto's.
Aangepast instellingen zijn wat beperkt geworden in google foto. Nu aan gepast via picasa web. Gaat iets beter. MrGiorgio zei: Bij mij wel. :112: Het lijkt of de buisjes vanaf de cpu wat schever staan t.o.v. de rest. Is dat in het echt ook zo? Klik om te vergroten... Klopt is achter af nog iets aan te passen. Nu staan ze wat rechter. Al wil ik nog steeds een permanente oplossing verzinnen om het wat vaster te zetten. Ook al wel wat iedeen. Bedankt allen om even te laten weten van de foto's.
Zwelgje Spy Member 25 februari 2016 #87 Zo video kaart zit weer netjes in met waterblok. En zeer blij met me nieuwe aan winst. Ruimt super op een enkel scherm Echt tegek z'n 21:9 wide screen. Zat al een tijdje te wachten voor wanneer die zou komen. Asus PG348Q Bij deze Nog wat kabels manage onder het bureau. Maar ben eigenlijk best tevreden van hoe het is geworden.
Zo video kaart zit weer netjes in met waterblok. En zeer blij met me nieuwe aan winst. Ruimt super op een enkel scherm Echt tegek z'n 21:9 wide screen. Zat al een tijdje te wachten voor wanneer die zou komen. Asus PG348Q Bij deze Nog wat kabels manage onder het bureau. Maar ben eigenlijk best tevreden van hoe het is geworden.
Zwelgje Spy Member 6 maart 2016 #91 Dank jullie allemaal Hightower zei: Mooi!! man,kun je hem ook ophangen? Klik om te vergroten... Ja ik zou m kunnen op hangen zit een vesa bevestegings punten op. Weet niet of ik dat ga doen maar wie weet
Dank jullie allemaal Hightower zei: Mooi!! man,kun je hem ook ophangen? Klik om te vergroten... Ja ik zou m kunnen op hangen zit een vesa bevestegings punten op. Weet niet of ik dat ga doen maar wie weet