Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Watercooling komt er nu in, slang, vloeistof en kleine toebehoren zijn besteld.
Zelf heb ik nog een 280rad, xspc bay res, koolance pmp400 pomp.....:woot
Gisteravond nog lekker Sniper elite V3 kunnen spelen, kom ik vandaag weer van een solicitatie wil mijn pc aanzetten niks, helemaal niks wil niet meer booten :017: hij gaat aan maar direct weer uit. Ongelofelijk heb ik die pech weer voor gevalletje R.M.A. Gelukkig had ik nog een saberthoot Z87 liggen die ook wilde verkopen heb ik die tevoorschijn gehaald.
Deze draait nu in volle toeren
Net even een testje gemaakt om de slangen in paracord te wikkelen en het wil erg goed.
Aan de connector zijde de slang insmeren met hard-pvc lijm, daarna stukje wikkelen en het begin van
Het paracord met een aansteker aanbranden totdat het een smetlkroes word en dan samendrukken
i.c.m de pvc lijk hecht het samen op de slang:
Je zou de rest van de slang kunnen inspuiten met spuit lijm, nu kun je ook zeer korte bochten maken
En het ziet er nog robuust uit
bij volgende update pictures, Waterkoeling heb ik eruit gehaald ivm lawaai van de pomp.
Deze zat in een bay res. wat ernorm resoneert heb de H100I er weer in met de zelfde temps
Het moederbord is gerepareerd/vervangen door gigabyte en is vandaag op de post gedaan.
Denk wel dat hij dit weekend weer in mijn case ligt te stinken en kan ik weer een beetje verder
met het project wat hier op de tekentafel ligt