Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Zo,. Bump :O

Anyway, mod heeft laatste maand stil gelegen.. Ik was in onderhandeling met een tweakert over een 580 SLI setje, en daar hing een heleboel vanaf... En na een maand pm'en kreeg ik de heerlijke mededeling dat meneer geen interesse meer had en het niet meer wilde. Mijn intentie was om het zo te spelen dat ik zodra ik dat setje had, verder kon.. Midplate, waterblokjes de hele meuk... Maar nee.

Vandaar dus de vertraging etc. Ergens in de komende twee weken van plan om het front fatsoenlijk vast te gaan maken, de top onder handen te nemen (moet wel eerst nog wat plexi bestellen..), en wat met de verlichting te spelen. Ik denk dat ik met witte ledjes/ledstrips/ledbalkjes een erg mooi effect krijg..

Moet even kijken hoe ik uitkom qua salaris, want wil graag op vakantie dit jaar :D Maar als het lukt wil ik binnen nu en 5 weken ook gaan beginnen aan de case wit te maken. Zonder verf  :8

Goed. Nu eerst wat schoolwerk verrichten, dat loopt ook door en m'n propedeuse haalt zichzelf niet :p

Cheers!

Terug
Bovenaan