Kleiner updateje..
Nu bedacht ik dat ik m'n EK res niet meer kon mounten zoals het zat, op de HDD cage... Die hele cage is er
niet meer. Dus een 'hanging' reservoir gemaakt.
De reshouders... Die zo dus niet passen -_-'

Reshouders met een stukje uit de hoek gezaagd.

Reshouders gemonteerd. Past heel goed 

En reservoir zelf gemonteerd.

Vervolgens is gaan kijken naar hoe ik m'n loop ga inrichten..
Begonnen met een paar fittingen op de verschillende onderdelen in m'n toekomstige loop te spelen.
Aan de voorkant:

Bovenste 5.25 slot komt het Alphacool reservoir terug:

De fittingen met hoeken en bochten zowel als de extenders uit het 'bulk pack' fittingen dat ik van Sir
Serial heb overgenomen bleken een godsgeschenk. Zonder die dingen had ik ontzettend in de knoei gelegen
op dit punt.Twee extenders, een 90 gradeb rotary en een normale fitting waren nodig:

Het is absoluut niet makkelijk overigens om dat stukje slang ertussen te krijgen, laat staan om het passend
te krijgen. Overigens ben ik erg benieuwd of het lekvrij is/word door de zeeën van ruimte die ik hier
overduidelijk heb:

Gelukje - De fan controller past nog
Oorspronkelijk had ik verwacht dat dit nooit meer zou passen,
door de aanpassingen aan de 5.25 bay. Mazzeltje dus 

Het past wel maar op de millimeter af, en die millimeter is ook terug te zien:

Hoe vaker ik het zie, hoe meer ik me ga ergeren aan die lijmplakkaten. Snel een oplossing voor bedenken (Lees; nieuwe werk zoeken en verdienen wat ik behoor te verdienen.)
PS. Dit is een oud stukje slang dat aan het Alphacool reservoir ziet... Het verschil tussen die slang en de slang die k eergisteren van Highflow binnen heb gekregen is echt onvoorstelbaar. Volgende update meer daarover 
PPS. Next update sowieso meer over de loop, en hoe ik die schijven wegkrijg... Ga ik me vandaag mee bezig houden