Update 
Inhakend op het geld dat me niet op de rug groeit, ben ik toch langzaamaan begonnen met (kleine) dingetjes kopen. Allereerst een mooi radiatortje over kunnen nemen van Thierry:
een DangerDen 240 Xflow. Geen foto's gemaakt van het unpacken, maar goed.
Verder nog een hele berg met fittingen overgenomen van Sir Serial voor een mooi prijsje:

Goed. Ik wil die radiator dus voorin m'n kast hebben, omdat dat de enige plek is waar het kan. Of beter
gezegd, niet kan . Er zit een drive bay in de weg en zoals je hier mooi kan zien, past de radiator niet
qua hoogte.

Dus allereerst halen we die drive bay eruit, door een paar popnagels uit te boren:

Losse drivebay, word bewaard... Je weet nooit wanner het weer is van pas kan komen.

Overzichtje zonder de drive bay.

Goed, qua breedte past het nu dus. Nu de hoogte nog. Dus eerst een paar gaten geboord op de breedte van de
radiator plus een paar mm extra en vervolgens de welbekende figuurzaag in m'n 5.25 bay gezet... Onmogelijke hoek.
Erg scheef zaaglijntje was het gevolg 

Beide kanten uitgezaagd, vervolgens heen en weer gebogen totdat het uiteindelijk scheurde... Had er met
een figuurzaag nooit kunnen komen.

Nadat het zaagrandje wat bijgevijld is:

Voor de schoonheid even een zwarte marker langs het randje gehaald:

^ Ziet er niet uit, tell me about it.
En de radiator past
:

Maar je ziet het probleem al... Hij staat te laag. Zo word namelijk precies de schroefdraad geblokkeerd en
kan er geen fitting in
Dus zoeken naar middelen om hem te verhogen..:

Bovenstaande HDD spacers kwamen uit mijn oude kast, en worden toch niet meer gebruikt. Dus ik dacht een mooie
oplossing gevonden te hebben. Maar, deze schatjes zijn niet echt stabiel te noemen... Dus werd hem ook niet.
Vervolgens bedacht er een stukje plakschuim? onder te leggen. Dit spul heb ik over van de montage van m'n
pomp, die hier oorspronkelijk op stond.

Vervolgens kwam ik erachter dat alhoewel de radiator nu in ieder geval past, er een centimeter a anderhalve
centimeter speling zit.
Anders gezegd, m'n radiator kon vrijelijk een mm of 15 heen en weer bewegen in m'n case. Daar moest ik een
oplossing voor verzinnen, want alhoewel ik m'n pc niet veel vervoer, moet het als het wel moet wel veilig
kunnen gebeuren.
Aangezien ik nog wat melkwit plexi had liggen, het idee opgedaan hier een paar profielen van te zagen om de
radiator op zijn plaats te houden.

Eerst even de breedte opgemeten van de te maken profielen en dat uitgetekend:

Uitgezaagd en wel, voor mijn doen redelijk recht...

Vervolgens uitgemeten waar de gaten moesten komen om em aan de case te bevestigen;

En getest of het ging werken.

De oplettenden onder ons zullen zien dat er aan beide kanten maar 2 schroeven in zitten... De onderste
twee gaatjes in beide profielen zitten een halve millimeter te laag =.= *meetfoutje.
Heerlijk blikje verfrissing tussendoor op een prachtige zondag middag 

Anyway, het werkt wel. Niet zoals ik oorspronkelijk voor ogen had, maar dit volstaat. Door de druk
die het plexiglas uitoefend in deze hoek, blijft de radiator prima staan - ik krijg er alleen beweging in
door flink wat kracht te zetten.
Vervolgens een stukje schuurpapier ^^ erbij gepakt om het even ietsje strakker te krijgen, ook al
ziet niemand het..

Al met al tevreden hierover, maaar. Ja er zit een leuke maar aan vast... Door de plexi profielen, past het front niet meer. In het frontje zitten fanhouders? waar je de fans normaliter in vast klikt. De punten van
die dingen steken echter dusdanig ver uit, dat het frontje niet meer op de case past.
Deze dingen dus:

Enige oplossing die ik daarvoor zag was de bovenkantjes eraf zagen, want de centimeter vertelde mij dat dat
precies het stukje was wat er teveel in zat...

Fans blijven nog steeds zitten, hetzij wat minder stabiel op het moment. Moet er nog iets voor verzinnen...
Iemand ideeen? Achteraf gezien had ik misschien beter een paar stukjes uit de plexi profielen kunnen
zagen waar de fanhouders zaten, maar dat is inmiddels te laat. Het zij zo.
Om het rad passend te krijgen heb ik niet alleen een stuk uit de 5.25 bay gehaald, maar ook de HDD cage
eruit geboord. Nu past het rad perfect, maar moet dus iets anders verzinnen voor m'n hdd's....
En hier dus de opslagschijf gemonteerd.

Zit vastgeschroefd aan de onderkant van de case, met de schroef die normaal de casefeet aan de case vastzet.
Die stak net iets uit, perfect ! Moet wel nog een tweede gaatje bij in de case voor wat extra stevigheid,
alhoewel ik denk dat dat meer voor mezelf is als dat het echt nodig is. Er zit wat beweging in op het
moment, maar niet meer als .5 mm maximaal. Een paar runs als ie draait zullen moeten uitwijzen of het
stevig genoeg is of niet, maar heb er wel vertrouwen in.