Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Vandaag weer wat gedaan:[ATTACH]15183[/ATTACH] [ATTACH]15184[/ATTACH]XSPC 3x120 Radiator + 3(6)x Cooler Master BC 120 Bleu LED Fan[ATTACH]15185[/ATTACH]En 2x Phobia RAD grills (Die waren cheap imho(5 eurotjes)En een Phobia MolexTool setje.MERGED INTO[ATTACH]15186[/ATTACH] [ATTACH]15187[/ATTACH]Dit heb ik dus met een Frees Machine gedaan en 2 mm diep uit de losse pols . Hier en daar net buiten de lijntjes maar moet toch plamuren en dat komt (hopelijk) wel goed.[ATTACH]15188[/ATTACH]Echter nu ' hangt' alles aan de Grill en dus moet ik aan de binnenkant van de kast ff 2 beugels maken om de boel te ondersteunen. Geldt ook voor de andere kant maar daar zit geen Rad.Meteen ook maar een berg schroeven enzo besteld.Genoeg voor vandaag .
Vandaag weer wat gedaan:
[ATTACH]15183[/ATTACH] [ATTACH]15184[/ATTACH]
XSPC 3x120 Radiator + 3(6)x Cooler Master BC 120 Bleu LED Fan
[ATTACH]15185[/ATTACH]
En 2x Phobia RAD grills (Die waren cheap imho(5 eurotjes)
En een Phobia MolexTool setje.
MERGED INTO
[ATTACH]15186[/ATTACH] [ATTACH]15187[/ATTACH]
Dit heb ik dus met een Frees Machine gedaan en 2 mm diep uit de losse pols . Hier en daar net buiten de lijntjes maar moet toch plamuren en dat komt (hopelijk) wel goed.
[ATTACH]15188[/ATTACH]
Echter nu ' hangt' alles aan de Grill en dus moet ik aan de binnenkant van de kast ff 2 beugels maken om de boel te ondersteunen. Geldt ook voor de andere kant maar daar zit geen Rad.
Meteen ook maar een berg schroeven enzo besteld.
Genoeg voor vandaag .