Mooi beugwerk :023:... daar gaat mijn loodgieters hartje sneller van kloppen
Thanks Thierry :d
:O Nice man
L3P krijg concurentie
Bwa
desk en case is niet echt te vergelijken ^^
Update
Had bij de build van Richard gezien dat hij de logo's in plexi had gegraveerd voor zijn
Corsair Graphite 600T MbK
Dus heb ik even dat idee overgenomen om de Casebadge te maken. Met als resultaat de Logo's van HWI CM en MSI op het plexi gegraveerd.
Tijd om aan de zijpanelen te beginnen
Heb deze mee genomen naar mijn werk het daar op mijn gemak te kunnen werken.
Eerste paneel gedaan op naar de volgende. Dit paneel is iets lastiger omdat het allemaal verschillende stukken heeft.
Beiden panelen gevijld en opgeschuurd
Tijd om de panelen te spuiten.
Tussen de lagen verf mij even kunnen bezig houden om alle gaten van de bevestiging te laten verzinken.
Daarna was het tijd om met de afwerk lak te spuiten.
Na een paar uurtjes drogen kon ik de panelen mee naar huis nemen om daar het plexiglas op te monteren.
Nog even de ledjes aan zetten
Verleng kabel met male en female stekker.
Femele stekker er af knippen.
Alle kabeltjes terug voorzien van pinnetjes.
Male stekker er op nu heb ik male to male verleng kabel zoals de cooler master power cable. Zoals je kan zien is de witte verleng kabel een stuk korten dan de originele. Dit zorgt er voor dat je geen wir war hebt van kabels.
Het zelfde heb ik gedaan me 8 pin Power MB en6 pin power PCI.
Power on en alles werkt perfect.
Ineens de folie van het ander zijpaneel af gehaald om toch maar is te kunnen zien hoe het er uit ziet.
Nog een klein filmpje van de case zelf
(gewoon op klikken)
Heb ineens led voorzien voor het sponsor plaatje.
Sponsor plaatje laten oplichten met 6 leds van 5mm. Het licht is niet echt mooi verdeeld maar dit zal het toch moeten doen. Denk dat er een beter resultaat zal zijn als je een glowstring of
ledstrip neemt.
Plaatje op zijpaneel bevestigt
Pc even aan zetten.
Bedoeling is nog dat ik het licht ga isoleren dat er nergens anders licht komt buiten op de plaatse die ik wil
Ook maar ineens het
EK cpu blokje voorzien van 2leds van 3mm
Camera neemt de rode kleur niet zo goe op
Nog een klein beetje werk aan de case zelf en dan is deze klaar. Dan word het tijd om aan de voorkant te beginnen.