• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CIP] Chrubus

Dat word een nette aparte build Chris! [Mijn smaak! ;)]
Persoonlijk zou ik de 120 rad. buiten de kast achterop plaatsen. Dan valt de bult van de voeding veel minder op, lijkt een stuk netter! Aka dit idee: http://i44.tinypic.com/a0ufqd.jpg [PC van Joren van Highflow.nl]

Tussen outtake 120mm gat en plek van i/o shield kan je de slangen doorheen doen!

Kan je misschien voorin nog een 240 rad kwijt! :p

[Ja had zin het hier ook te posten :p]

Dat word een nette aparte build Chris! [Mijn smaak! ;)]
Persoonlijk zou ik de 120 rad. buiten de kast achterop plaatsen. Dan valt de bult van de voeding veel minder op, lijkt een stuk netter! Aka dit idee: http://i44.tinypic.com/a0ufqd.jpg [PC van Joren van Highflow.nl]

Tussen outtake 120mm gat en plek van i/o shield kan je de slangen doorheen doen!

Kan je misschien voorin nog een 240 rad kwijt! :p

[Ja had zin het hier ook te posten :p]

Hier ben ik het wel mee eens ja,

Die bult van je voeding valt een stuk minder op:).

Ik had ook liever een 240 voorin gezien helaas steekt een rad altijd in beide kanten iets uit.. en zelfs de enkele kan niet recht overeind staan omdat de onderste fan te strak richting de bodem zit..en zoals je het mounting systeem met rubbers ziet kan ik het niet zomaar een millimeter of 2 opschuiven.. En ja er komt er ook 1 achter op dat met die slangen was ook mijn idee en binnen kan die niet.. ;)
Dus zit te denken aan 2 x 120.. en maybe zelfs 3 x maar voorin moeten ze wel op de zij maar dan kan ik wel weer leuke dingen met de slangen doen.. :p

Aangezien ik wordt gepushed door l3p om alles op WC te gooien...:011:

j/k

Bruine bonen schijnen qua voedingsstoffen een behoorlijk complete maaltijd te zijn :p

Blijf in ieder geval van de krop sla af omdat je dan de vitamine C weer anders moet
compenceren en da's (relatief) duur :D

Ik ga volgen :p

Maareh, kan je die dvd niet gewoon laten vallen (ik geef die ook bijna altijd op bij mijn builds van tegenwoordig, extern ding doet het ook wel :)).
Imho zou er wel een XSPC 240 voorin passen, die steken niet zoveel uit langs onder en de aansluitingen dan langs boven, RX of RS240, dan heb je sowieso wel genoeg koelopp. ;)

Dan heb je dus niet veel gelezen..

Ik heb al eerder aan gegeven geen dvd te gaan gebruiken..

En 240 gaat niet passen.. aangezien de onderste fan strak tegen de bodem aan zit en meeste rads steken daar 4/5 mm uit. fan gaten kan ik niet veranderen omdat daar van die rubberen doppen in zitten(kan de plaat ook niet loshalen aangezien hij 1 geheel met de voorkant is.. de onderkant kan ik dr niet uitzagen omdat pecies eronder ook de pop nagels zitten die de kast bij elkaar houd.. dus is echt geen optie.. :( .. maar 2 op zijn zij kan wel dan heb ik nog me drive foor res ofzo en 1 achterop ;)

XT120 steekt niks uit kwa zijkant die heb ik hier liggen en heb ik alles mee geprobeert

Dan heb je dus niet veel gelezen..

Ik heb al eerder aan gegeven geen dvd te gaan gebruiken..

En 240 gaat niet passen.. aangezien de onderste fan strak tegen de bodem aan zit en meeste rads steken daar 4/5 mm uit. fan gaten kan ik niet veranderen omdat daar van die rubberen doppen in zitten(kan de plaat ook niet loshalen aangezien hij 1 geheel met de voorkant is.. de onderkant kan ik dr niet uitzagen omdat pecies eronder ook de pop nagels zitten die de kast bij elkaar houd.. dus is echt geen optie.. :( .. maar 2 op zijn zij kan wel dan heb ik nog me drive foor res ofzo en 1 achterop ;)

XT120 steekt niks uit kwa zijkant die heb ik hier liggen en heb ik alles mee geprobeert

idd een beetje te weinig gelezen, maar dan zal het ook wel koelen zo 2x 120 :)

Die XT heb ik ook ooit gehad en ik ben h'm vergeten spoelen, maar nooit echt iets van vuil in m'n loop gevonden toen.

Bij cpu blokjes van EK zit er (toch bij de supreme hf full nickel) een klein tuubje mx2

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S [CIP] ----- Parvum Toxic ----- Gallery & Build Logs 14
k.3nny [CIP]Aciddreams Gallery & Build Logs 11
tijgervarken [CIP] "Night Shades" mod by Tijgervarken Gallery & Build Logs 46
S [CiP] DeskMod by Solidseal Gallery & Build Logs 11
V [CIP] Frits Gallery & Build Logs 43
V [CIP] gemene machine Gallery & Build Logs 38
PasLis [CIP] Merlin SM8 Gallery & Build Logs 7
alain-s [CIP] Eden Gallery & Build Logs 55
Zwelgje [CIP] Kweet niet Gallery & Build Logs 90
ProAce [CiP]Nice Soil Gallery & Build Logs 23