• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Chasing Dreams

Je hebt talent voor sleeven :D

Ik doe het ook gewoon heel graag :p geeft altijd zo'n mooi resultaat ^^


Ik heb de tweede set Corsair fans eens op de voorste radiator gezet. Mooie zwart nickel schroeven:

2ZeMzqD.jpg


kwneP6Z.jpg


Toen was het tijd om de pomp-res-setup eens te passen.

hCpw383.jpg


Onderdelen:

lAITcrn.jpg


Weg met de standerd O-ring en die van Alphacool erop zetten! Die gaat verder over de rand van de pomp.

K7dB2LE.jpg


hCcAFxR.jpg


M86r6dE.jpg


Dat zwart en koper is echt wel mooi eigenlijk :p deze plugs komen bij de top ^^

OSEgnpE.jpg


Om het reservoir erop te zetten, gebruik ik een G1/4 naar G1/4 alphacool adaptertje.

CbtNSET.jpg


BOOM.

ozhY2tV.jpg


Dát is nog eens net gepast :p

sbMHPAx.jpg


Duizelig? :p

Csx4fEC.jpg


Plexi past er ook perfect onder ;) ik heb het gevoel dat me een pák meetwerk te wachten staat :p

VYqEgKn.jpg


ABrjX82.jpg
 
Vandaag, in de keuken van Gurt11, ...

Een stukje plexi voor het venster:

5go22T8.jpg


qR5DpRs.jpg


Een rest-test-stukje wordt in geboord en gebogen:

sgvtNQt.jpg


En super professioneel materiaal (dat niet van mij is) om het te doen:

IKj2UKb.jpg


Dit zou bij het stuk dat in de pc gaat dus een mooi 90° bocht moeten worden:

Yh50xaG.jpg


EDIT:

Het is zwart en het is acryl? Zwarte acryl!

gIKdWy3.jpg


De semi-wrecked status van m'n pc op dit moment. Het is zeker weerspiegelend die plexi ^^

JBZzC0W.jpg
 
Laatst bewerkt:
De Corsair AX850 is zojuist gestorven. 2 jaar en een maand oud. Opeens was alles donker :(
Andere psu geprobeerd en die werkte wel op het systeem. AX850 op ander systeem geprobeerd en daar gebeurde ook niks. Dode voeding. RMA wordt gestart...
 
En ik ben TERUG! :D de vakantie is begonnen op deze mooie dag die ook bekend staat als mijn verjaardag ;p én ik heb een updateje voor jullie ;)

Het aluminium is aangekomen...

BA745um.jpg


Schuurpapier in verschillende grits...

igN4OiV.jpg


En kleine dingetjes (arctic mx2, omdat je nooit genoeg kan hebben, en een psu bridging tool, omdat ik er zelf geen wou maken :p)

ERQUCYc.jpg


En ten slotte maar niet in het minst: het hart van Chasing Dreams:

rOWnhJP.jpg


GpfIwcu.jpg


Die shiny zilveren randjes had ik niet verwacht maar het ziet er wel nice uit :)

Tijd voor een verse installatie van Windows en misschien wat opruimingswerken in de rommel (aka m'n kamer)...

ArhrMaq.jpg


En voor iedereen die dit leest natuurlijk een digitaal stukje verjaardagstaart :D

8lXZIaU.jpg
 
Terug
Bovenaan