• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Chasing Dreams

Ziet er zeer mooi uit. De Graphite 600T is een heerlijke kast. En ook voor modden zeer geschikt :D.
Vraagje, is er veel winst met het overstappen van 2x 5770 naar 1x GTX 660?

Ga zo door, heb ik weer inspiratie voor mijn eigen 600T XD
 
Ziet er zeer mooi uit. De Graphite 600T is een heerlijke kast. En ook voor modden zeer geschikt :D.
Vraagje, is er veel winst met het overstappen van 2x 5770 naar 1x GTX 660?

Ga zo door, heb ik weer inspiratie voor mijn eigen 600T XD

Bedankt! ^^ ik merk weldegelijk een verschil tussen m'n 5770's en de 660Ti. M'n 5770's konden Battlefield 3 draaien zonder dat je me hoorde klagen. Maar nu met de 660Ti loopt het toch merkbaar anders :D vooral in 'wilde' situaties blijft nu alles duidelijker en vlotter. Je neemt meer details waar. Een stabielere frame rate denk ik. Ja, ik zou zeggen dat er wel een verschil is ^^ de koeler van Asus is ook werkelijk fantastisch moet ik zeggen, doet me bijna twijfelen aan de waterkoelingplannen, petje af.
 
Laatst bewerkt:
De laatste twee bestellingen zijn gedaan! :D (nee, niet bij HF, snif :()
Al het plexi dat nog nodig zal zijn en al de waterkoeling spulletjes (Raystorm block, 360 rad, tube res, Monsoon fittingen, ...). Als al m'n tekeningen kloppen, waren dit de laatste bestellingen.
Nu hopen dat het allemaal veilig en wel aankomt. Kan ik ondertussen m'n stageverslag voltooien...
 
*tromroffel*

dsc05367b.jpg

Sh*t just got real B-) :D

dsc05371p.jpg

Alphacool 360mm radiator full copper 30mm thick
XSPC Raystorm cpu block
Watercool Heatkiller GPU-X³ Core LC
Alphacool HF D5 pump top
Alphacool Cape Corp Coolplex Pro 25 LT reservoir
Monsoon black chrome compression fittings (7/16"ID, 5/8"OD) together with same 90° ones.
The rest is miscellaneous stuff to make a drain point, leds etc etc

Nu wachten op nog andere leveringen die al het ontbrekende bevatten :p

Iemand geïnteresseerd in detailfoto's van de belangrijkste onderdelen?
 
Oke. Tijd voor wat meer foto's!

Alphacool ST30 360mm radiator. Voor bovenin de case (duh), barbs aan rechterkant.

dsc05378j.jpg

dsc05380z.jpg

Alphacool HF D5 Top. Inlet aan 2 kanten. (Dus ook aan de kant waar tops meestal alleen een outlet hebben) precies wat ik nodig heb ^^

dsc05381s.jpg

dsc05384tl.jpg

Alphacool 250mm reservoir:

dsc05387tj.jpg

Dit komt 'ondersteboven' te staan, dus de kant met drie openingen vanboven (makkelijker om te vullen en ik heb een gecentreerde opening nodig beneden ^^)

dsc05388a.jpg

dsc05389hd.jpg

Prachtige Monsoon fittings in black chrome afwerking. Ze zien er lichter uit op de foto's dan in het echt.

dsc05391v.jpg

dsc05394k.jpg

dsc05397pr.jpg

Het schreeuwt gewoon kwaliteit...
 
90° angled adapters. Ik heb al een aantal mensen monsoon fittings zien gebruiken op gewone bitspower of ek adapters ofzo. Ziet er niet echt uit imo. Ik ga voor Monsoon :p

dsc05399s.jpg

dsc05401a.jpg

Watercool HEATKILLER gpu block. Ga dit even in plastiek laten zitten tot het echt gemount wordt (ja, ik ben zeer beschermend over m'n spulletjes :p)

dsc05404p.jpg

dsc05406l.jpg

Barb openingen aan twee kanten. En een mooi koper plaatje.

dsc05409a.jpg

XSPC Raystorm cpu block. Zeer mooi! (laat ik ook even in het plastiekje)

dsc05412z.jpg

dsc05415l.jpg

dsc05416t.jpg

Lijkt alsof je er wel heel veel bij krijgt :p

dsc05418k.jpg
 
Tijd genomen om wat te sleeven gisteren ^^ ik wacht nog op 24pin, 6pin and 8pin cpu extensies. Ik weet dat ik m'n ax850 kabels al heb gesleeved maar ik zou het heatshrinkless willen :p en de extensies maken het mogelijk om de zichtbare kabels een iets mooiere 'flow' te geven.

Een paar fans gedaan:

dsc05425a.jpg

dsc05426yy.jpg

Opening een beetje groter maken zodat een gesleevde kabel er door kan.

dsc05429c.jpg

dsc05432nl.jpg

I LOVE this tool. Perfecte crimp, élke keer weer.

dsc05427s.jpg
 
3 to 4-pin:

dsc05428.JPG


3-pin extensie:

dsc05424.JPG


3 to 4x 3-pin:

dsc05433ej.jpg


Stukje sata-sleeve over het 4x3-pin gedeelte gedaan. Kon niet apart gesleeved worden.

dsc05434r.jpg


5mm witte LED (om het reservoir op te lichten):

dsc05435h.jpg


dsc05436i.jpg



Lijkt erop dat ik nogal veel kabeltjes gebruik :p tja... Maar het meeste zal niet zichtbaar zijn, het maakt het leven gewoon gemakkelijker om een fancontroller te hebben ;)
 
Ziet er nice uit allemaal..volg staat aan.

1 tip probeer imgur.com klik en kopieer de link van je foto in je post, selecteer de link die in je post staat (blauw maken), klik op foto toevoegen (afbeelding 4e van rechts), dan from url en zet je de link erin en vinkje onder weghalen.

op die manier maak je 1 update ipv 4 delen
 
Het is een doos :p

AJq5jiw.jpg


En in de doos zit...

Doorzichtige plexi! ^^ ik bestelde 2 platen van 3mm dik, maar iemand heeft zich ergens onderweg een beetje vergist :p niet dat je mij hoort klagen, ik kan er evengoed m'n ding mee doen. (of dat ding gaat lukken is een andere vraag)

PdtWOGV.jpg


Witte XSPC tubing! 7/16 5/8

a0T7PHx.jpg


Koelelementjes voor de grafische kaart.

4DqtIIs.jpg


Bitspower Q-adapter (rotary) om een drain punt te maken na de pomp.

WB3lzs2.jpg


En U-channel voor het window.

MMU8kb5.jpg


Voor de rest zaten er nog ledjes in en wat extensies.
En dan ben ik maar eens heatshrinkless beginnen sleeven :D
In het begin is het niet gemakkelijk om juist te krijgen, maar uiteindelijk krijg je het wel in de vingers.

Sleeve tot hier. Op het stukje tussen de pinnetjes en de kabel.

sXKsk5d.jpg


Een stukje heatshrink tot net op het randje houden:

TBTJDZA.jpg


Vervolgens dat uiteinde (randje) in het blauwe van een vlam houden (zie dat het niet in brand schiet, aansteker is makkelijker te controleren dan een kaars), beetje aandrukken (verbrandt je vingers niet), en de heatshrink losknippen. Dan zou de sleeve gesmolten moeten zijn op het stukje tussen de pinnetjes en de kabel. Soms ga je het opnieuw moeten doen omdat het nog geen half milimetertje verkeerd zit, maar ach...

pqzNMxg.jpg



Vraagje: wat is de beste manier om doorzichtige plexi ook echt mooi doorzichtig te maken, zonder lijntjes erin van waar je het afgezaagd hebt? Schuurpapier? Een of andere pasta?
 
Terug
Bovenaan