• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Chasing Dreams

Net deze twee van deze jongens van iemand gekocht voor een appel en een ei:

dsc05221fz.jpg

Corsair SP120's. High Performance edities, maar ze zullen aan de fancontroller komen te hangen, dus geen probleem op geluidsniveau :)

Een Phobya G Changer 240 rad en Alphacool D5 pomp die ik van iemand anders overgenomen heb, komen er ook aan! Dan kan ik deze al erin steken en een paar dingen meten.
Meer modding morgen, dus stay tuned for updates! ;p

Het eerste slachtoffer :p

dsc05222p.jpg

Rivets zijn er op deze manier uit. (de twee hoekjes aan de bovenkant) De radgrill kan nie plat tegen de voorkant vastgemaakt worden.

dsc05224qow.jpg

Een beetje aan het denken wat ik met de bovenkant ga doen...

dsc05226.jpg

Kon het niet laten om de eerste sneden te maken :p

dsc05228q.jpg

Kom morgen weer voor meer! ^^

Ik ben erin geslaagd de 240mm rad in de voorkant te krijgen! :D
Misschien ziet het er niet zó goed uit, maar met de voorkant er terug op valt het best mee. Ik denk dat ik er trots op ga zijn eens alles voltooid is :p

dsc05279uv.jpg

dsc05280c.jpg

Even testen hoe het eruit ziet. Wat te doen met de grommets? ...

dsc05285k.jpg

M'n 5770's zijn ondertussen verkocht. Dus iets nieuws zal ze moeten vervangen. Ben nog een beetje aan het twijfelen. Waarschijnlijk een GTX660Ti. Liefst met groot pcb, zoals die van Asus... Mooi backplate erop en huppakee :p we zullen zien.

Misschien is het mooier als je nog een halve centimeter aan beide kant weg haalt en en een stevig custom alu plaatje of plexi glas monteerd zodat de radiator ook echt netjes recht hangt ?.

Voor de rest ben ik benieuwd :D

Terug
Bovenaan