Zo, dat is alweer even geleden he
ik ben nog altijd bezig met m'n herexamens, maar toen een aantal dingen geleverd werden, kon ik mezelf niet meer bedwingen, er moest even wat veranderd worden aan m'n pc!
Voordat ik foto's begin te spammen nog even een vraag: "HOE VERANDER IK DE TOPIC TITEL?" aub? ^^ er is uiteindelijk toch een naam in me opgekomen voor m'n build. Het zou leuk zijn als het topic ernaar genoemd kan worden, zo is hij meteen wat herkenbaarder
dus als iemand het weet of kan doen: let me know! Thx.
De levering:
De 1TB hdd was voor m'n zus. De enermax brick en samsung 2TB hdd is mijn nieuwe externe hdd. (had dringend nieuwe opslagruimte nodig) De NZXT leds en scythe himuro zijn voor in de pc. De externe dvd schrijver is nodig omdat ik die lelijk interne dvd eruit gezwierd heb.
Dit is de Samsung DVD: simpel en goedkoop, maar stijlvol en wit en het werkt prima.
Stond hier even op m'n bureau, bevindt zich ondertussen ergens uit het zicht tot het nog eens nodig is of er meer plaats wordt gemaakt op de bureau...
De Scythe Himuro: perfect om de HDD in te verbergen!
De 'blokjes' aan de zijkant kunnen makkelijker verwijderd worden om het eruit te laten zien als een geheel.
HDD erin en op de bodem gelegd: hiding in plain sight ;-)
En tot slot: 2 meter witte NZXT leds
Als je je afvraagt of die leds een verschil hebben gemaakt in de verlichting: ja, een aantal foto's om het te laten zien:
Zonder leds:
Met leds (middenste van drie helderheidsettings):
De reden waarom het er precies rommelig uit ziet daar beneden is de SATA power kabel die nog gesleevd moet worden. Momenteel ligt die opgerold op de Himuro...