• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Chasing Dreams

Molex gedaan, tadaaa! ZO trots op deze :D

dsc04265o.jpg

dsc04266y.jpg

dsc04268u.jpg

dsc04269zr.jpg

Nog even een floppy -> molexje gesleeved voor de fancontroller ^^ (maar goed dat corsair er zo twee levert bij de ax850!)

dsc04270k.jpg

Molex geïnstalleerd en zo ziet de 600T er voorlopig uit:

dsc04271a.jpg

dsc04272d.jpg

dsc04274yh.jpg

dsc04276h.jpg

2 molex aansluitingen vrij voor later eventueel twee keramische pompjes in een bay reservoir aan te hangen :)
 
Haha :D ik vind het inderdaad wel leuk, maar je moet er vooral veel tijd voor hebben :p
Ik was een van de vorige dagen begonnen met de 6/8pin pci-e kabels, maar ergens halverwege is het blijven liggen. Zóveel te doen in de vakantie, niet normaal o_O ik zou vanavond verder willen doen maar m'n ogen vallen dicht :p nieuwe office-pctje voor m'n vader gebouwd ook tussendoor, daarvoor binnenkort eens een topicje maken ergens :p

Als je veel geduld hebt wil ik je kabels graag doen :p maar het zelf doen is ook leuk hoor ;-)
 
Terug van drie weken Frankrijk, en er ligt weer werk te wachten :D de 2 x 6+2 pci-e kabel afgewerkt vandaag!
Deze kabels hebben een aantal 'dubbele kabels' (2 kabels die in hetzelfde gaatje in de connector gaan). Oorspronkelijk was het idee van een van de twee wat korter te snijden, samen te solderen in het midden en het uiteinde opnieuw te crimpen zodat het allemaal mooi gelijk is. MAAR... dat is dus niet doorgegaan. Just too much of a hassle ;/
In plaats daarvan heb ik een deel van de dubbele kabel gewoon samen gesleeved aan de psu-zijde zodat er achter het moederbord gesplitst kan worden. Daar zie je het toch niet en de iets dikkere kabel die in de connector gaat zie je niet omdat die ten eerste aan de psu-zijde is en ten tweede aan de onderkant van de connector ^^ ik ben niet hélemaal tevreden omdat het niet is wat ik oorspronkelijk in gedachten had, maar het valt niet zo op en het bespaarde me een hoop problemen.
Ziehier wat ik bedoel:

dsc04462b.jpg

(alweer verse wonden aan de duimen, corsair mag z'n connectors echt wel wat makkelijker los te maken maken :p)

dsc04459av.jpg

dsc04461yb.jpg

Nu in de kast steken, hopen dat het nog werkt en dan nieuwe fotootjes van het geheel maken...
 
Hoe het zaakje er nu uit ziet:

dsc04464i.jpg

dsc04465f.jpg

dsc04466f.jpg

dsc04467x.jpg

dsc04468l.jpg

dsc04469n.jpg

dsc04471rg.jpg

Allleen die dikke 24pin kabel nog ;-)
HDD komt in een scythe himuro op de bodem te liggen...
Daarnaast zou ik ook willen proberen witte leds van nzxt erin te hangen, beetje zoeken naar een effect.
 
Pff, ziet er geweldig uit! En strak gedaan

Vinden jullie niet dat het er een beetje rommelig uit ziet? *-)
Ik eigenlijk wel :p de 'flow' in het kabelmanagement moet aangepakt worden...

Haha, ja snap wat je bedoelt, en ben het er ook wel een beetje mee eens :p
Je zou eens kunnen beginnen met ALLE kabels vanuit de PSU door het eerste beste cablemanagement hole te doen.

Dan van achter het moederbord paneel alle kabels erweer doorheen, het dichtstmogelijk bij de desbetreffende connector.
Vervolgens alles aansluiten en ook aantrekken! Zodat je zo min mogelijk kabel in het zicht hebt!

Voorbeeld: De kabels op foto 4 & 5 van je laatste bericht eens goed aantrekken! Daarna vastmaken achter het moederbord.
 
Terug
Bovenaan