• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CeBIT 3-8 March 2009 Hannover

Yippie, gaat je neefje wel mee?

Source en ik komen naar Rotterdam CS inderdaad.

Het is ongeveer 5,5 uur rijden. Wat is handig, zullen wij de eerste trein naar
Rotterdam CS nemen? Eng vroeg maar dan heb je meer aan je dag?

Door drukte ben ik het weer vergeten maar we moeten nog wel iets verzinnen
voor de overnachting. Zal vanavond even goed onderzoek doen.
 
Anders kunnen we ook vrijdag avond/nacht gaan als dat voor jullie mogelijk is.

Mijn neefje of Jimmy kan nog mee, maar zij weten het nog niet of ze kunnen.
 
Btw,

Half miljoen bezoekers verwacht op 'uitgeklede' CeBIT | Pro | Tweakers.net Nieuws

Half miljoen bezoekers verwacht op 'uitgeklede' CeBIT

Deutsche Messe, de organisator van de CeBIT, verwacht dat er dit jaar een half miljoen bezoekers richting Hannover zullen trekken voor een bezoek aan de grootste technologiebeurs van Europa, ondanks dat het aantal standhouders flink terugloopt.
De beurs, die op maandag door de Californische gouverneur Arnold Schwarzenegger samen met de Duitse bondskanselier Angela Merkel zal worden geopend, heeft de deuren van 3 tot en met 8 maart openstaan. Er zullen dit jaar aanzienlijk minder bedrijven op de CeBIT te vinden zijn; door de wereldwijde economische recessie is het aantal standhouders ten opzichte van 2008 met 25 procent gedaald tot 4300.
Met name kleinere hardwareleveranciers uit China, Taiwan en Zuid-Korea laten het afweten, omdat veel van hen failliet zijn gegaan of in moeilijkheden verkeren. Maar ook grote elektronicabedrijven als Toshiba, Samsung en Kyocera slaan dit jaar de CeBIT over, zo meldt Reuters. Verder zijn enkele grote bedrijven uit de telecomindustrie, zoals O2 en Nokia, afwezig omdat zij de voorkeur geven aan het Mobile World Congress, dat vorige maand werd gehouden in Barcelona.
Ondanks de economische malaise en het uitgedunde aantal standhouders, hopen de exposerende bedrijven de consument te imponeren met thema's als 'Webciety' - waarbij gedoeld wordt op de invloed van internet op de economie, politiek en maatschappij - en met nieuwe energiezuinige hardware. Een ander belangrijk thema is naar verwachting e-health, waarbij bijvoorbeeld hardware en software worden toegepast om de gezondheid van patiënten op afstand in de gaten te houden. Wie naar gadgets op zoek gaat, zal op de CeBIT vooral veel nieuwe netbooks aantreffen.
Jeuh geen Nokia, MORE SONY ERICSSON :D


-------------------

Thermaltake staat er trouwens met zijn Xpressar serie xD
xprcs100%20rcb400%20_09-0119-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja zoals ik zei :p

Nokia staat in hal 25:
Planet Reseller has established itself at CeBIT as the premier meeting place for distributors, manufacturers, systems houses, joint-venture partnerships and trade associations - and indeed the whole of the ICT industry. Designed to meet the needs of dealers, manufacturers and media representatives, this reserved section of the show allows exhibitors and visitors to concentrate on what really matters - customers and business.

Samsung in hal 5:
Companies in all sectors need to streamline their business processes if they want to remain competitive.

This calls for a wide range of solutions - covering everything from document management and IT security to internal networks and IT outsourcing. Demand grows with supply.

The Business Solutions display category will center mainly around Halls 2 through 7. Here the professionals looking for new ways to optimize their business processes have the ideal opportunity to gain fresh insights.

Volgens mij niet iets boeiends voor de consument.
 
Asus en MSI tonen P55-moederborden op CeBIT

Hardwarefabrikanten MSI en Asus hebben op de CeBIT enkele nieuwe P55-moederborden getoond. Asus pakt uit met twee mainstream-planken, de P7U en de P7U Pro. MSI heeft met de MS-7581 een high-end model op display staan.

De nieuwe P55-planken zijn bedoeld voor Intels Core i5-processors en beschikken dan ook over een lga1156-voetje. Het grootste verschil tussen de P7U en de P7U Pro van Asus is het tweede pci-e-x16-slot op de P7U Pro. Verder beschikken de P7U en de P7U Pro respectievelijk over twee en drie pci-e x1-slots, een pci-e x4-slot en een ouderwets pci-slot. Vier dual-channel ddr3-geheugenbankjes staan maximaal 16GB ddr3 1333MHz-geheugen toe. Op de moederborden zijn ook nog vijf sata-poorten, een ide-poort, vier usb-headers en een floppy-poort te vinden. Aan de achterkant zijn ook een PS/2-poort, Gb-lan, nog eens zes usb-poorten, esata, firewire en 7.1-geluidsuitgangen te zien. Een groot gat biedt eventueel nog ruimte voor visuele uitgangen, zoals een dvi-, vga- of een hdmi-uitgang.

Het plankje van MSI valt op door zijn drie pci-e-x16-slots, waardoor het geschikt is voor CrossfireX- en triple sli-opstellingen. De G7P55-DC heeft ook nog twee pci-e-x1- en twee pci-slots. Net zoals op de plankjes van Asus zijn er vier dual-channel ddr3-geheugenbankjes te vinden, vier usb-headers en een ide-poort. Wel zijn er acht in plaats van vijf sata-poorten en twee in plaats van één Gb-lan-verbindingen aanwezig. Aan de achterkant zijn de standaard geluidsuitgangen te zien, een PS/2-poort, zes usb-poorten en een firewire- en esata-aansluiting. In tegenstelling tot het plankje van Asus heeft de G7P55-DC wel visuele uitgangen, bestaande uit een vga- en een dvi-uitgang. Door het ontbreken van de northbridge kunnen zowel de planken van Asus als de plank van MSI af met slechts één kleine heatsink.


Asus en MSI tonen P55-moederborden op CeBIT | Core | Tweakers.net Nieuws

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jippie :D
 
Ja ik sprak Chris, jullie gaan zondag vroeg uitrijden en 's-avonds weer terug.

Freddy, Neefje, Source en ik vertrekken 3 uur 's-nachts vanaf Rotterdam naar
Hannover. Rond 9 uur daar compleet gaar, met name Freddy natuurlijk omdat
hij de enige is met een rijbewijs.

We hebben een hotel voor zaterdag, kunnen we zaterdag de stad nog in. Freddy
wil Source nog leren paaldans namelijk. Ik heb camera's bij me, misschien neem
ik een video camera mee dan kan ik alles filmen :042:

En natuurlijk zondag de 2e dag en dan zien we jullie, ik heb Chris zijn telefoon
nummer. Na Cebit een hapje eten en weer terug.
 
Kom op Skype ofzo xD

We hebben net dus een hotel voor zaterdag/zondag gehuurd.
Alleen.. Heb je gekeken wanneer we er in mogen, meestal is dat pas vanaf een bepaalde tijd. xD
Want wil me wel een beetje opfrissen na eerst 4uur naar een zwart-wit schermpje te hebben getuurd en daarna 6uur in de auto te zitten :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Johnny CeBIT 2010 2 - 6 maart Algemene Discussies 12
Freddy Foto's Cebit - Hannover 2009 Nieuws en Sport 44
HighSpeed^ *FAKE* Facebook gaat sluiten! [March 15th] Nieuws en Sport 13
Gold Leader Blue-Leader SMP 2009 Mid-Life Upgrade Gelukt! Gallery & Build Logs 0
Fuwa Fuwa List of Hardware Failure Rates (2009-2010) Hardware & Software 2
chinx [2009] Royal Kill (Ninja's Creed) Films / Movies 7
ZwerverRoodbaard [2009] Un prophète Films / Movies 0
AzzKickr [2009] Paranormal Activity Films / Movies 0
Freddy [2008-2009-2010] Twilight Saga Films / Movies 6
HighSpeed^ [2009] Blood and Bone Films / Movies 6
Johnny [2007 / 2009] The Descent I & II Films / Movies 3
Freddy [2009] Star Trek Movie Films / Movies 3
Freddy [2009] Hachiko: A Dog's Story Films / Movies 4
coolfris [2009] The Road Films / Movies 8
MonsterEnergy Hme 2009 wie komt er??????????? Algemene Discussies 17
Freddy So you think you can dance 2009 Algemene Discussies 9
Foxdelta-Mods Cyberlan 2009: 24-25 Oktober Lan Party 3
Quadcore Hme 2009 Nieuws en Sport 14
F Ons reis naar egypte ... veel Foto's ;) (juni-2009) Algemene Discussies 12
hung Autocad 2009 64bit op vista 64bit Hardware & Software 2
Freddy HighFlow Nieuws en Koninginnedag 2009 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Voornemens 2009? :D Algemene Discussies 22
Freddy Gelukkig nieuw jaar, 2009! HighFlow Computer Cooling Shop 22
M [LAN] Energy lan 2009 powered by Highflow! Lan Party 61

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan