• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CDA441's Xmotos XB-33 50W

alle stickers eraf, spatbord van achteren eraf, voorspatbord inkorten, en handkappen eraf, en spiegels eraf, maar wel gewoon in je tas elke dag meenemen (boete gevoelig)

ik zou het wel weten :D! SM racer van maken :)
 
Stickers maken het juist mooi, kaal was ie nogal saai :sarc:
Spatbord heb ik ook zelf gemaakt omdat er altijd een volledige bruine plek op m'n rugzak komt, helpt echt wel :p
Handkappen zijn tegen de wind en koude. Ben ook tegen een paal gereden, hebben m'n hand goed beschermd :D
Spiegels zijn noodzakelijk in het verkeer, ik haal ook soms mensen in hoor, kijkje in de spiegel is handiger dan hoofd achterom draaien :sarc:
Heb die rommel liever buiten op de brommer, dan in m'n rugzak, maakt het ook wat lichter :p
 
Heb vandaag een custom baggagerek gemaakt voor een komende topkoffer.
IMG_0322_zps87b468b1.jpg



Slot past er nu veel beter op dan op het achterspatbord :D
IMG_0320_zps080ac116.jpg


Is ook niet breder dan m'n knipperlichten
IMG_0321_zpsc9e7c237.jpg


Totaalpiccie
IMG_0323_zps26420d1a.jpg


Rechterhandkap was er ook af gebroken (zeker nog van de eerste impact met een paal), dus heb ik ze beide maar verwijderd.
 
Vandaag topcase gehaald, past er perfect op, alleen ziet dat ding er wel erg groot uit op m'n mini brommertje :sarc:

IMG_0324_zpsf6344d70.jpg


IMG_0325_zpsc892bdb6.jpg


Wel veel ruimte, past m'n helm, handschoenen, bril en slot in :D
IMG_0326_zps60ad0031.jpg


Zonder case:
IMG_0328_zpsf0fa807b.jpg


Die universele platen zijn echt wel makkelijk vast te zetten, heeft me 5 minuutjes geduurd om alles te monteren.
IMG_0327_zpsfc9612c9.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan