Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De final update.Als eerste wil ik mijn sponsors bedanken voor het mede mogelijk maken van dit project.Thanks a lot guys. Het is een zeer drukke tijd voor me geweest maar nu is het dan eindelijk zover het project is met succes afgerond.Ik zal jullie niet langer laten wachten met een lang verhaal dus geniet van de foto's zou ik zeggen.Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de reacties en de feedback. Er zijn nog wel een paar kleine dingen die ik wil doen aan de desk maar ik ga eerst eens een tijdje genieten van de desk.Tot het volgende project zou ik zeggen.
De final update.
Als eerste wil ik mijn sponsors bedanken voor het mede mogelijk maken van dit project.
Thanks a lot guys.
Het is een zeer drukke tijd voor me geweest maar nu is het dan eindelijk zover het project is met succes afgerond.Ik zal jullie niet langer laten wachten met een lang verhaal dus geniet van de foto's zou ik zeggen.
Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de reacties en de feedback.
Er zijn nog wel een paar kleine dingen die ik wil doen aan de desk maar ik ga eerst eens een tijdje genieten van de desk.
Tot het volgende project zou ik zeggen.