• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CCIP] The Next Level

echt een prachtig stuk werk :icon_idea: ben benieuwd hoe het eruit ziet met de glasplaat erin.
hoe ga je de plaat glas trouwens vast zetten, heb ik me nog niet eerder afgevraagd :icon_confused:

Dank je Stephan en het glas komt er los in te liggen in eerste instantie en ben ik er niet tevreden over dan zet ik het vast. :)

Kweet niet of het een kwestie van smaak is, maar je heb zoveel moois binnen in zitten wat toch graag gezien mag worden

Dank je Richard en ik zal het zeker proberen wat voor effect het geeft maar mijn doel is om zondag a.s klaar te zijn met het bureau i.v.m de cm contest zodat ik de final pic's kan posten en ik wil natuurlijk even genieten van mijn bureau.Er zullen ongetwijfeld nog dingen veranderen nadat de desk klaar is.

Wat een vakwerk! De build schreeuwd naar mijn mening naar wat subtiel warm witte verlichting. De gekleurde leds doen afbreuk aan het totaal plaatje/stijl naar mijn mening.

Dank je Bas en daar sluit ik me bij aan.
 
Dank je Richard en ik zal het zeker proberen wat voor effect het geeft maar mijn doel is om zondag a.s klaar te zijn met het bureau i.v.m de cm contest zodat ik de final pic's kan posten en ik wil natuurlijk even genieten van mijn bureau.Er zullen ongetwijfeld nog dingen veranderen nadat de desk klaar is.

Ben ik ff blij dat we niet in de zelfde categorie bezig zijn van de CM contest ;)
 
De final update.

Als eerste wil ik mijn sponsors bedanken voor het mede mogelijk maken van dit project.













Thanks a lot guys. :D

Het is een zeer drukke tijd voor me geweest maar nu is het dan eindelijk zover het project is met succes afgerond.Ik zal jullie niet langer laten wachten met een lang verhaal dus geniet van de foto's zou ik zeggen.

final1.jpg


final2.jpg


final3.jpg


final4.jpg


final5.jpg


final6.jpg


final7.jpg


final8.jpg


final9.jpg


final10.jpg


final11.jpg


final12.jpg


final13.jpg


final14.jpg


final15.jpg


final16.jpg


final17.jpg


final18.jpg


final19.jpg


final20.jpg


final21.jpg


final22.jpg


final23.jpg


final24.jpg


final25.jpg


final26.jpg


final27.jpg


final28.jpg


final29.jpg


final30.jpg


Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de reacties en de feedback. :)

Er zijn nog wel een paar kleine dingen die ik wil doen aan de desk maar ik ga eerst eens een tijdje genieten van de desk.

Tot het volgende project zou ik zeggen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
J [CCIP] BlueDesk Gallery & Build Logs 13
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
S [CCIP] SoulCrusher Gallery & Build Logs 48
T [CciP] 100% Overkill Gallery & Build Logs 31
maomanna [CCIP] Smallz Gallery & Build Logs 45
DjangoSoe [CCIP] Blue Lightning! Gallery & Build Logs 97
djwesz11 [CCIP] White 'n Orange Gallery & Build Logs 17
maomanna [CCIP] Archigram Gallery & Build Logs 10
F [CCIP] Project Black Industrie Gallery & Build Logs 3
Dennis07 Ccip Royal Flush Gallery & Build Logs 153
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
Jason Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Aqua Computers D5 Next Software Problemen & Oplossingen 6
Freddy Aqua Computer D5 NEXT, Pump with integrated fan and LED controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Jason EK-Loop Connect Level Sensor TBE 60 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
ChillPascal [IN-ACTIVE] Thermaltake Level 10 GT Snow Edition (gemod door kier) Verkocht 5
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
Sparky level 11 treehugger style Cases en Modding 8
Blackruby Thermaltake Level 10 Cases en Modding 37

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan