• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CCIP] The Next Level

he superbuild,

als ik naar de poten kijk vraag ik me af of je je kunt stoten aan de puntige poten. ook denk ik dat als je met een bureaustoel gebruik wil maken van het hele blad je misschien wel tegen de poten aan komt. wat denk jij!




Waar ik benieuwd naar ben wat de liftsyteem van de desk ongeveer kost compleet met besturing.

verder super build :pray
 
Ziet er goed uit!!! Heb je er ook gedacht om misschien de poten ook zwarte te spuiten? Of zit het het mechanisme zo in elkaar dat het dat niet toelaat.

Dank je XenoMorpH en spuiten word niets ivm beschadigen de kolommen zijn geanodiseerd en ja het mechanisme zit nogal complex in elkaar dus ik laat ze mooi de kleur die ze nu zijn.

he superbuild,

als ik naar de poten kijk vraag ik me af of je je kunt stoten aan de puntige poten. ook denk ik dat als je met een bureaustoel gebruik wil maken van het hele blad je misschien wel tegen de poten aan komt. wat denk jij!




Waar ik benieuwd naar ben wat de liftsyteem van de desk ongeveer kost compleet met besturing.

verder super build :pray

Dank je Tath en ja je kunt je stoten maar dat kun aan zoveel dingen in huis een questie van opletten lijkt me.De stoel gaat echt geen probleem zijn heb het namelijk al uitgeprobeerd.Het complete lift systeem van de desk incl de kolom voor de schermen zal rond de 1500 euro kosten.



Dank je Vincent. :D
 
Die voet is echt zo mooi he! ne dat zilver geanodiseerd maakt het af!

Dank je Kenneth en ik vindt het zilver ook zeer mooi het breekt het geheel en dan nog afwerken met wat geborstelde details. :D

Sapperdeflap, wat een build man. Heb het hele topic doorgespit en sta echt te kijken van de kwaliteit. Gewoon niets is onafgewerkt. En dat hout wordt echt te mooi met die lak. Lekkere diepe eikenkleur.

Bedankt voor je compliment animal baars. :)

Zeer mooi Paslis. Echt! Geduld is een schone zaak. En dat zie je aan.de afwerking.

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Bedankt voor je compliment Cygnitr0n. :)
 
Update 27.

Ik heb de laatste weken niet veel tijd gehad om aan de desk te werken maar nu heb ik weer wat meer tijd dus hopelijk kan ik er nu aan blijven werken zodat ik de desk kan afmaken.

Als eerste heb ik het frame aan de achterzijde bevestigd met de controlbox en de voeding ook heb ik de houten achterwand en de omlijsting geplaatst.

30okt1.jpg


30okt2.jpg


30okt3.jpg


Omdat ik de kolommen lange tijd niet gebruikt heb ben ik deze maar weer eens gaan testen.Hier heb ik ook een filmpje van gemaakt.


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de waterblokken en de reservoirs te plaatsen.Als eerste het moederbord voorzien van de cpu blok.

30okt4.jpg


30okt5.jpg


Toen alles in de desk geschroefd.

30okt6.jpg


30okt7.jpg


30okt8.jpg


30okt9.jpg


Vervolgens ben ik van start gegaan om de rvs leidingen te buigen voor de eerste loop.

30okt10.jpg


30okt11.jpg


De loop is voor zover klaar dus nu de 2de loop en als eerste een waterblok en backplate op de vga gemonteerd.

30okt12.jpg


30okt13.jpg


De videokaart in het moederbord geprikt.

30okt14.jpg


30okt15.jpg


Nu verder met de 2de kaart en dan kan ik beginnen met het buigen van de leidingen voor de 2de loop.

Dit was het weer voor vandaag.


Thanks to my sponsors :











 
word mooier en mooier deze build

Arwin

Dank je Arwin.

potverdikkie...ik hou van hardpiping....en dit is wel een hele strakke zeg!!!!!!!!

respect!!

Dank je dave.

Gruwelijk mooi! :096:

Dank je coolfris. :D

ziet er verschrikkelijk uit, echt prutswerk 1e klas


Bekijk bijlage 6932

fenomenaal gewoon,

Hahaha dank je vincent. :D

wow, al een tijdje niet gekeken in dit topic maar jezus wat wordt dit vet :O

Dank je chicken. :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
J [CCIP] BlueDesk Gallery & Build Logs 13
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
S [CCIP] SoulCrusher Gallery & Build Logs 48
T [CciP] 100% Overkill Gallery & Build Logs 31
maomanna [CCIP] Smallz Gallery & Build Logs 45
DjangoSoe [CCIP] Blue Lightning! Gallery & Build Logs 97
djwesz11 [CCIP] White 'n Orange Gallery & Build Logs 17
maomanna [CCIP] Archigram Gallery & Build Logs 10
F [CCIP] Project Black Industrie Gallery & Build Logs 3
Dennis07 Ccip Royal Flush Gallery & Build Logs 153
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
Jason Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Aqua Computers D5 Next Software Problemen & Oplossingen 6
Freddy Aqua Computer D5 NEXT, Pump with integrated fan and LED controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Jason EK-Loop Connect Level Sensor TBE 60 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
ChillPascal [IN-ACTIVE] Thermaltake Level 10 GT Snow Edition (gemod door kier) Verkocht 5
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
Sparky level 11 treehugger style Cases en Modding 8
Blackruby Thermaltake Level 10 Cases en Modding 37

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan