• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CCIP] The Next Level

Ben hier geraakt door Kenneth en ik moet zeggen dat ik gelukkig niet rechtstond anders was ik op m'n gat gevallen. Echt super UBER awesome. Lol. True genius at work...En dingen uitvinden terwijl het werken...géniaal. Ik kan niets anders doen dan bravo te zeggen. Ben ECHT benieuwd hoe het eruit zal zien eens het gedaan is. Maar ben wel zeker van een ding...het zal prachtig zijn.
 
GRU-WE-LIJK vet !!!
Echt zo mooi gedaan!

Bedankt voor je compliment.

Ben hier geraakt door Kenneth en ik moet zeggen dat ik gelukkig niet rechtstond anders was ik op m'n gat gevallen. Echt super UBER awesome. Lol. True genius at work...En dingen uitvinden terwijl het werken...géniaal. Ik kan niets anders doen dan bravo te zeggen. Ben ECHT benieuwd hoe het eruit zal zien eens het gedaan is. Maar ben wel zeker van een ding...het zal prachtig zijn.

Bedankt voor je complimenten Liahkim.
 
Update 19.

Dit weekend ben ik weer aan de slag gegaan met de desk.Ook heb ik afgelopen week mijn spullen binnen gekregen van Aqua Computer.Aqua Computer heeft me een super korting gegeven.



De spullen.

Aqua1-1.jpg


Aqua2-1.jpg


Aqua3-1.jpg


Aqua4-1.jpg


Aqua5-1.jpg


Aqua6.jpg


Aqua7.jpg


Thanks a lot Aqua Computer and specially Sven.

Ik heb van een mede tweaker een aquaero 5 pro overgenomen en die ga ik gebruiken voor de desk.

8jul11.jpg


Als eerste heb ik een behuizing gemaakt voor de aquaero van rvs.

[img=]http://i1092.photobucket.com/albums/i417/perzikdrank/8jul1.jpg[/img]

8jul2.jpg


8jul3.jpg


Ik was zo ijverig bezig dat ik vergat om een foto te nemen van het afwerken.Vervolgens heb ik het gat voor de behuizing afgetekend op de achterwand en uitgezaagd.

8jul4.jpg


Eindelijk verder met het eikenhout dat ik een tijd geleden al heb ontvangen.Als eerste maak ik een achterwand.

8jul5.jpg


8jul6.jpg


8jul7.jpg


Nu dat klaar is kan de backplate weer gemonteerd worden in de desk.

8jul8.jpg


Vervolgens de achterwand erin met de behuizing voor de aquaero.

8jul9.jpg


Toen ben ik aan de slag gegaan met een omlijsting van eikenhout.Wederom was ik te enthousiast en dus weer geen foto's.

8jul10.jpg


Zo staat het er nu bij en om eerlijk te zijn vindt ik de behuizing van de aquaero er wat lomp uitzien en waarschijnlijk ga ik een nieuwe maken.

8jul12.jpg


8jul13.jpg


8jul14.jpg


8jul15.jpg


8jul16.jpg


8jul17.jpg


Dit was het weer voor vandaag.


Thanks to my sponsors :











 
Woeiiii eindelijk na 2 weken een update :D!

had ook niks anders verwacht dar er dikke spullen zaten aan te komen, nu EK zulke designs aan het uitbrengen is ben ik ook totaal in de ban van AquaComputer

Supper mooi spul zo!


Dat eikenhout past ook echt perfect bij het overal design van de bak :D foto met het blad erop tevallig in de buurt?:D!
 
Woeiiii eindelijk na 2 weken een update :D!

had ook niks anders verwacht dar er dikke spullen zaten aan te komen, nu EK zulke designs aan het uitbrengen is ben ik ook totaal in de ban van AquaComputer

Supper mooi spul zo!


Dat eikenhout past ook echt perfect bij het overal design van de bak :D foto met het blad erop tevallig in de buurt?:D!


Haha Kenneth ja eindelijk een update.Ik heb 2 drukke weken gehad en dus geen tijd om te werken aan de desk.Dat nieuwe design van EK is echt..........niet mooi en ik ga er zeer zeker ook nooit aan wennen.De Aqua Computer blokken passen gewoon perfect bij mijn design.Idd het eikenhout past er perfect bij en nee ik heb geen foto gemaakt met het blad erop maar dat zal ik zeker aankomend weekend doen. :D

ziet er super! alleen is de locatie van je aquero niet wat ongemakkelijk voor als je mobo schroef links bovenin wil in schroeven??

Dank je Grinch en de schroef gaat er nog gewoon in.

wow dat is echt mooi gemaakt, en ziet er strak uit :icon_eek:

Dank je Stephan. :D
 
Ziet er weer super uit! :D

Zo krijgt m`n oude aquaero (ik ben dus die tweaker) een hele andere uitstraling! Eentje die zeer mooi past zo ondanks je de "bak" erom heen iets te groot vind, ik vind het namelijk wel mee vallen eigenlijk..
 
Dank je Vincent en dat is zeker een goed idee maar ik heb al backplates gemaakt die perfect bij de blokken passen zoals ze nu zijn.Ik wilde dit voor de volgende update bewaren maar hier alvast een sneak preview.

BackplateTNL.jpg


Nogmaals bedankt voor je idee. :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
J [CCIP] BlueDesk Gallery & Build Logs 13
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
S [CCIP] SoulCrusher Gallery & Build Logs 48
T [CciP] 100% Overkill Gallery & Build Logs 31
maomanna [CCIP] Smallz Gallery & Build Logs 45
DjangoSoe [CCIP] Blue Lightning! Gallery & Build Logs 97
djwesz11 [CCIP] White 'n Orange Gallery & Build Logs 17
maomanna [CCIP] Archigram Gallery & Build Logs 10
F [CCIP] Project Black Industrie Gallery & Build Logs 3
Dennis07 Ccip Royal Flush Gallery & Build Logs 153
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
Jason Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Aqua Computers D5 Next Software Problemen & Oplossingen 6
Freddy Aqua Computer D5 NEXT, Pump with integrated fan and LED controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Jason EK-Loop Connect Level Sensor TBE 60 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
ChillPascal [IN-ACTIVE] Thermaltake Level 10 GT Snow Edition (gemod door kier) Verkocht 5
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
Sparky level 11 treehugger style Cases en Modding 8
Blackruby Thermaltake Level 10 Cases en Modding 37

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan