Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om te beginnen heb ik vrijdag een pakketje gehad met daarin een 2de GTX 580.Dus mijn weekend kon niet meer stuk.
Thanks a lot ZOTAC and specially Chris.
Ook heb ik vrijdag mijn eikenhout gekregen wat ik had besteld.Dus kan ik verder met de afwerking van de binnenkant.
Maar eerst verder met de reservoirs.De spacers zijn gelakt met bootslak.
Verder met de bevestiging van de reservoirs.Hiervoor 2 platen gesneden van 5mm rvs.
Vervolgens heb ik 16mm rvs staf genomen en daar 6 asjes van gemaakt.Gaten geboord en getapt.
Het ontwerp wil wel eens veranderen onder het fabriceren.De opzet was om een enkel asje te gebruiken maar heb toch voor 3 asjes gekozen dus gaten geboord en 1 van de 3 asjes op de bevestigingsplaat gelast.
Toen waren de 2 andere asjes aan de beurt om aan het reservoirs gelast te worden.
Alle onderdelen bij elkaar.
De reservoirs worden vastgeschroefd met de 3 gaten op de foto hieronder.
Het eindresultaat.
De reservoirs zijn klaar.Dit was het weer voor vandaag.
werkelijk prachtig,absoluut meesterwerk
zijn die dingen zoals de plaatjes tussen de resservoirs en de houtschijfjes allemaal deel van je plan of zijn dat meer
as-we-go-along-thoughts?
anyways keep it up
werkelijk prachtig,absoluut meesterwerk
zijn die dingen zoals de plaatjes tussen de resservoirs en de houtschijfjes allemaal deel van je plan of zijn dat meer
as-we-go-along-thoughts?
anyways keep it up