V vincent Gouden member 12 december 2012 #423 btw hoe moet ik stemmen? krijg op FB een wit scherm vrienden only?
PasLis New member 12 december 2012 #424 Mitssz zei: Voted! Klik om te vergroten... Dank je Mitssz. vincent zei: eindresultaat is gewoon te gek om waar te zijn, Klik om te vergroten... Dank je Vincent. canonchiel zei: voted Klik om te vergroten... Dank je canonchiel. vincent zei: btw hoe moet ik stemmen? krijg op FB een wit scherm vrienden only? Klik om te vergroten... Volgens mij moet je eerst liken en dan werkt het.
Mitssz zei: Voted! Klik om te vergroten... Dank je Mitssz. vincent zei: eindresultaat is gewoon te gek om waar te zijn, Klik om te vergroten... Dank je Vincent. canonchiel zei: voted Klik om te vergroten... Dank je canonchiel. vincent zei: btw hoe moet ik stemmen? krijg op FB een wit scherm vrienden only? Klik om te vergroten... Volgens mij moet je eerst liken en dan werkt het.
PasLis New member 15 december 2012 #425 Zoals beloofd heb ik een kort filmpje gemaakt van de desk in aktie.Het filmpje is in het engels want ik heb het op meer fora gepost.Ik ben geen steven spielberg dus probeer niet te lachen. Het filmpje. Fijna feestdagen en tot de volgende build.
Zoals beloofd heb ik een kort filmpje gemaakt van de desk in aktie.Het filmpje is in het engels want ik heb het op meer fora gepost.Ik ben geen steven spielberg dus probeer niet te lachen. Het filmpje. Fijna feestdagen en tot de volgende build.
D dsp Member 15 december 2012 #427 Echt GE WEL DIG !!! moeten we alleen f een datum prikken om em hierheen te halen K !!!
Adam Vandervorst New member 15 december 2012 #428 echt een prachtige build ! ik hou van de solid tubing
PasLis New member 15 december 2012 #431 Joordy zei: Ziet er lekker uit Pascal ! Klik om te vergroten... Dank je Joordy. dsp zei: Echt GE WEL DIG !!! moeten we alleen f een datum prikken om em hierheen te halen K !!! Klik om te vergroten... Hahaha dank je dsp. Adam Vandervorst zei: echt een prachtige build ! ik hou van de solid tubing Klik om te vergroten... Dank je Adam. k.3nny zei: netjes zo! Klik om te vergroten... Dank je Kenneth. Mitssz zei: heel erg mooi! Klik om te vergroten... Dank je Mitssz.
Joordy zei: Ziet er lekker uit Pascal ! Klik om te vergroten... Dank je Joordy. dsp zei: Echt GE WEL DIG !!! moeten we alleen f een datum prikken om em hierheen te halen K !!! Klik om te vergroten... Hahaha dank je dsp. Adam Vandervorst zei: echt een prachtige build ! ik hou van de solid tubing Klik om te vergroten... Dank je Adam. k.3nny zei: netjes zo! Klik om te vergroten... Dank je Kenneth. Mitssz zei: heel erg mooi! Klik om te vergroten... Dank je Mitssz.
S SkullCrackZ New member 21 december 2012 #439 Volgende build? ik verheug me er nu al op en ik denk meerdere hier! Ik heb GENOTEN van je build!
PasLis New member 22 december 2012 #440 Bedankt allemaal en voor de stemmen natuurlijk en de volgende build is al van start gegaan over een paar weken start ik de log.
Bedankt allemaal en voor de stemmen natuurlijk en de volgende build is al van start gegaan over een paar weken start ik de log.