• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CCIP] The Next Level

Zwaar gestoord dit!!! Ja als metaal bewerker kan je veel zelf doen..

Vraagje: Ben je eigen baas van dat bedrijf waar je werkt.. En zo nee wat vind jou baas ervan dat je dit maakt?

En wat maken jullie normaal in dat bedrijf.. Ik kan 1 ding zeggen, je bent een man met gouden handen.. Misschien een idee om kleine setjes te produceren om dat weer te verkopen?

Ik zit zeker wel te wachten op mooie 5,25 inch geluidsdempings kastjes waarin je DDC-MCP350 pompen in kan installeren.. lekker de pompen vol open en geen enkele geluidje waarneembaar..
 
wat een bouwwerk weer zeg :)

Arwin

Dank je Arwin. :)

Zwaar gestoord dit!!! Ja als metaal bewerker kan je veel zelf doen..

Vraagje: Ben je eigen baas van dat bedrijf waar je werkt.. En zo nee wat vind jou baas ervan dat je dit maakt?

En wat maken jullie normaal in dat bedrijf.. Ik kan 1 ding zeggen, je bent een man met gouden handen.. Misschien een idee om kleine setjes te produceren om dat weer te verkopen?

Ik zit zeker wel te wachten op mooie 5,25 inch geluidsdempings kastjes waarin je DDC-MCP350 pompen in kan installeren.. lekker de pompen vol open en geen enkele geluidje waarneembaar..

Dank je en nee ik ben geen baas ik werk in dat bedrijf.Mijn baas vindt het mooi wat ik maak maar hij heeft totaal geen interesse in mijn hobby.

Ik zal eerst dit project eens afmaken en dan eens verder kijken. :D
 
Update 20.

Vandaag heb ik de nieuwe behuizing voor de aquaero gemaakt.Ook dit keer weer rvs van 2mm genomen.
De behuizing bestaat uit 6 delen.

Als eerste heb ik de behuizing gehecht en daarna afgelast en afgewerkt.

14jul1.jpg


14jul2.jpg


14jul3.jpg


Toen heb ik 2 plaatjes geknipt,afgetekend en geboord.Met deze plaatjes schroef ik straks de behuizing vast.

14jul4.jpg


Vervolgens heb ik de plaatjes aan de behuizing gelast en toen de aquaero in de behuizing geschroefd.

14jul5.jpg


14jul6.jpg


14jul7.jpg


De oude behuizing.

14jul8.jpg


De nieuwe behuizing.

14jul9.jpg


14jul10.jpg


14jul11.jpg


Naar mijn mening ziet het er nu een stuk beter uit en ik ben dan ook tevreden met het eindresultaat.

Omdat er voor de Aqua Computer blokken geen backplates te verkrijgen waren heb ik er zelf een paar gemaakt.

De backplates.Ze zijn gemaakt van 2mm rvs.

14jul12.jpg


14jul13.jpg


14jul14.jpg


Omdat de waterblokken een geborstelde rvs plaat hebben wilde ik dit ook met de backplates.
Hievoor heb ik schuurpapier met korrel 420 gebruikt en scotch brite gebruikt.

14jul15.jpg


Het resultaat.

14jul17.jpg


14jul18.jpg


14jul19.jpg


Omdat geborsteld rvs nogal gauw vlekken geeft heb ik ze gespoten met blanke lak.

14jul20.jpg


Klaar om te spuiten.

14jul21.jpg


Het eind resultaat.

14jul22.jpg


14jul23.jpg


Dit was het weer voor vandaag.


Thanks to my sponsors :











 
Dank je Arwin. :)



Dank je en nee ik ben geen baas ik werk in dat bedrijf.Mijn baas vindt het mooi wat ik maak maar hij heeft totaal geen interesse in mijn hobby.

Ik zal eerst dit project eens afmaken en dan eens verder kijken. :D

Dan heb jij wel een erg vriendelijke werkgever! Ik geloof dat het bij 90% van de werkgevers dit helemaal niet eens toelaten.. en dan heeft hij ook heel veel vertrouwen in jou!

Zou je voor highflow misschien ook wel eens wat leuke dingetjes kunnen maken??

Zoals ik al zei ik zal erg veel intresse hebben in een 5,25 inch slede box waar ik 2 van die mcp-350 waterpompen gedempt zou kunnen plaatsen.. En wellicht zijn er nog meer mensen die misschien een reservoir van je willen kopen.
 
@ robin, ga eens te werk met sketchup hoe het zou moeten worden in jou ogen :) dat gaat veel meer vetellen als :5,25 inch slede box waar ik 2 van die mcp-350 waterpompen gedempt zou kunnen plaatsen snapje?

@ pascal, die 2e AquaComputers houder is indd mooier, vooral omdat hij nu onder een hoek wegloop :)
De backplates zijn ook grandioos mooi gedaan!, maar 4 plaatjes? is dat niet een beetje veel? :p
 
Mijn dag is weer goed. :) Prachtige update weer. :023:

Dank je coolfris. :D

anders die van mij wel :D

Dank je Vincent.:D

Ik moet eerlijk toegeven dat deze behuizing voor de aquaero inderdaad mooier is/staat ;)

Voor de rest... Goed bezig weer!!!! :D

Dat dacht ik ook die vorige was gewoon te lomp.Dank je kerel. :D

Prachtige update zeg.. Menig fabrikant kan een groot voorbeeld aan jou nemen.

Dank je Fedmas. :D

Dan heb jij wel een erg vriendelijke werkgever! Ik geloof dat het bij 90% van de werkgevers dit helemaal niet eens toelaten.. en dan heeft hij ook heel veel vertrouwen in jou!

Zou je voor highflow misschien ook wel eens wat leuke dingetjes kunnen maken??

Zoals ik al zei ik zal erg veel intresse hebben in een 5,25 inch slede box waar ik 2 van die mcp-350 waterpompen gedempt zou kunnen plaatsen.. En wellicht zijn er nog meer mensen die misschien een reservoir van je willen kopen.

Ik heb zeker een goede werkgever maar vergeet niet het mes snijd aan 2 kanten.Zoals k.3nny hieronder zegt maak eens een tekening van hoe jij het graag zou willen hebben.

@ robin, ga eens te werk met sketchup hoe het zou moeten worden in jou ogen :) dat gaat veel meer vetellen als :5,25 inch slede box waar ik 2 van die mcp-350 waterpompen gedempt zou kunnen plaatsen snapje?

@ pascal, die 2e AquaComputers houder is indd mooier, vooral omdat hij nu onder een hoek wegloop :)
De backplates zijn ook grandioos mooi gedaan!, maar 4 plaatjes? is dat niet een beetje veel? :p

Idd zonder tekening met maten kun je weinig.Mijn idee Kenneth die andere was gewoon te lomp.Ik heb idd maar 2 backplates nodig dus de andere 2 zijn voor backup. :p
 
Ik heb zeker een goede werkgever maar vergeet niet het mes snijd aan 2 kanten.Zoals k.3nny hieronder zegt maak eens een tekening van hoe jij het graag zou willen hebben.



Idd zonder tekening met maten kun je weinig.Mijn idee Kenneth die andere was gewoon te lomp.Ik heb idd maar 2 backplates nodig dus de andere 2 zijn voor backup. :p

Ben alleen niet zo technische tekenaar zoals jij dat kan..

Ik zat te denken aan het zelfde formaat als een DVD / cd speler. Lengte zat ik aan 17 cm te denken. De breedte zelfde als van een cd-rom dvd speler.. Dacht dat dit 14,5 cm is. En hoogte 4 cm.. Voor de voorkant zou het handig zijn om er 2 lcdtje erin te kunnen plaatsen voor de RPM aflezing van de pompen. En dan 2 plaatsen voor 2 mcp-350 pompen waar nog een rubber onder kan voor trillingen te dempen. En zit ik te denken om de pompen via de achterkant naar buiten te leiden..

Weet alleen niet of er lcds zijn in klein formaat voor rpm aflezing..
 
Ben alleen niet zo technische tekenaar zoals jij dat kan..

Ik zat te denken aan het zelfde formaat als een DVD / cd speler. Lengte zat ik aan 17 cm te denken. De breedte zelfde als van een cd-rom dvd speler.. Dacht dat dit 14,5 cm is. En hoogte 4 cm.. Voor de voorkant zou het handig zijn om er 2 lcdtje erin te kunnen plaatsen voor de RPM aflezing van de pompen. En dan 2 plaatsen voor 2 mcp-350 pompen waar nog een rubber onder kan voor trillingen te dempen. En zit ik te denken om de pompen via de achterkant naar buiten te leiden..

Weet alleen niet of er lcds zijn in klein formaat voor rpm aflezing..

Ga eens aan de slag met google sketchup daar hoef je echt geen tekenwonder voor te zijn om daar iets mee te tekenen.

Dat heb je mooi gemaakt zo dat geborstelde look. Mag ik vragen hoe je dat precies gedaan hebt?

Dank je XenoMorpH en het is eigenlijk vrij simpel.je neemt wat schuurpapier met de door jouw gewenste korrel en schuurt de hele plaat in dezelfde richting als je de gehele plaat hebt gehad doe je hetzelfde nog eens maar dan met scotch brite en dan heb je dus een geborstelde plaat.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
J [CCIP] BlueDesk Gallery & Build Logs 13
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
S [CCIP] SoulCrusher Gallery & Build Logs 48
T [CciP] 100% Overkill Gallery & Build Logs 31
maomanna [CCIP] Smallz Gallery & Build Logs 45
DjangoSoe [CCIP] Blue Lightning! Gallery & Build Logs 97
djwesz11 [CCIP] White 'n Orange Gallery & Build Logs 17
maomanna [CCIP] Archigram Gallery & Build Logs 10
F [CCIP] Project Black Industrie Gallery & Build Logs 3
Dennis07 Ccip Royal Flush Gallery & Build Logs 153
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
Jason Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Aqua Computers D5 Next Software Problemen & Oplossingen 6
Freddy Aqua Computer D5 NEXT, Pump with integrated fan and LED controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Jason EK-Loop Connect Level Sensor TBE 60 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
ChillPascal [IN-ACTIVE] Thermaltake Level 10 GT Snow Edition (gemod door kier) Verkocht 5
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
Sparky level 11 treehugger style Cases en Modding 8
Blackruby Thermaltake Level 10 Cases en Modding 37

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan